14daļa.- Pēc trim mēnešiem.

638 72 3
                                    

-Labrīt!-Izsaucos un uzlecu Metam kukaragā*.
-Ja tu katru rītu man šādi lēksi virsū es iešu uz varas iestādēm sūdzēties par fizisku kaitējumu!-Mets iesmejas.
-Mums šodien uz ballīti muļķīt!-Iesmejos. Mets piebiedrojas. Pirms diviem mēnešiem mēs neaizgājām uz Monikas ballīti, bet šodien mēs iesim!👌
-Labrīt mās! Labrīt brāl!-Šarlote saka un paskrien mums garām. Es nolecu no Meta muguras un mēs abi ejam brokastot.
Skolā
-Čau, pasaules skaistākā!-Našs saka un mani noskūpsta. Es uzsmaidu un tad pie mums pienāk Džeiss.
-Čau!-Viņš sarokojas ar puišiem. Uz īau mirkli mūsu skatieni sastopas, bet viņš novēršas.
-Čauu!-Laura saka un apskauj mani no aizmugures. Es paskatos uz meiteni un mēs abas kā kaut kādas dīvaines skolas gaiteņa vidū sākam dejot un dziedāt. Tam seko smieklu šalts no Lauras.
-You van dance like Beyonce
You can shake like Shakira
'Cause your brave
Yeah your fearless
And your beautiful,
You're beautiful.
So whine like Rihanna
Go and pose like Madona
'Cause your honest
And your beautiful
You beautiful girl!-Es turpinu dziedāt. Visi mani draugi man applaudē izņemot īgņu Džeisu Čeisu!
-Tev ir superīga balss Kērta!-Visi saka. Es tikai paklanos un atsāku dejot ap Lauru. Viņa sāk smieties, bet tad pievienojas. Monika atnākot neko nesaprot, bet Našs viņai pastāsta, ka mums labs garīgais šodien. Monika iesmejas. Akd, tik jautri!
Beigās nonāk līdz tam, ka man no smiekliem pat asaras sāk birt!
-Kērta, sēdi man blakus!-Laura saka. Es pamāju un aplieku savu roku ap viņas pleciem.
-Met, es konfiscēju Lauru!-Saku. Mēs iesmejamies, bet Mets tikai tagad saprot, ko es pateicu. Viņš metas pakaļ Laurai un mēs abas iebēgam meiteņu tualetēs. Abas smiedamās noskalojam sejas un noslaukām tās. Tad ejam uz stundu.
Šī diena pavisam noteikti ir superīgākā no visām!!!

Kiss  me you Idiot!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon