25.daļa-Vai tās ir beigas?

677 57 4
                                    

Es sēdēju uz savas gultas un raudāju. Džeisons bija prom! Viņš aizbrauca atvadoties vienā nieka īsziņā.
"Piedod! Es zinu, ka solīju, ka manas jūtas nemainīsies. Tās nav mainījušās, bet man ir jāaizbrauc... Es tevi ļoti mīlu!"
Es jau nedēļu neesmu runājusi. Visu manuprāt var pateikt klusējot... Sāpes, ciešanas un viss pārējais labāk tiek izteikts ar klusumu.
Es zinu,ka man ir jāmainās un tieši to es taad darīšu! Es mainīšos! Sākot ar izskatu un beidzot ar raksturu. Es vairs nebūšu viegli ievainojamā Kērta Leimane, kuru visi izmanto! Nē! Ir pienācis mans laiks!
Es apğērbjos un ieeju tēva kabinetā, kā vienkāršā Kērta! Bet tagad viss!
-Sveiks, tēt!-Uzrunāju vīrieti.
-Kērtucīt! Kā tu jūties?-Tētis velta man raižu pilnu skatienu.
-Es gribu tikt prom no Kērtas Leimanes! Es gribu būt Kērta Verkale tēt! Es gribu būt kaut kas cits!-Saku. Tētis pasmaida un pamāj.
-Cik noprotu, ka tev tam vajadzēs naudu?-Tētis smaidot vaicā. Es pamāju un tētis atver seifu. Viņš iedod man labu naudas summu un uzspiež manai pierei buču.
-Dari visu, ko vēlies Kērta Verkale!-Tētis pasmaida.-Ar tavu uzvārdu es visu nokārtošu!-Viņš saka.

Nu ko! Mati jau ir pārkrāsoti un nogriezti nedaudz īsāki, bet man nav gana. Tagad laiks doties uz apğērbu veikaliem! Pirms es izgāju no mājas paspēju pieteikt kalponei, lai manas vecās drēbes tiek izmestas. Viņa tikai pamāja un steidzās uz augšstāvu.

Ieejot pirmajā apğērbu veikalā mani sveicina pārdevēja. Es pasmaidu un novēlot labu dienu pieeju pie džinsiem. Izvēlos pāris gaišos, plēstos džinsus un dodos tos piemērīt. Tieši kā vajag!

Ierodoties mājās secinu, ka neviena šeit nav, tāpēc uzeju uz savu istabu. Tur gar skapi knosās kalpone.
-Sveika!-Saku un iekrītu gultā.
Kalpone velta man dīvainu skatienu.
-Nu! Kā patīk?-Vaicāju pieceļoties sēdus un norādot uz sevi.
-Pirmajā mirklī es jūs pat neatpazinu, jaunkundz!-Kalpone saka. Es iesmejos. Nolemju ka vajadzētu iet uzvilkt kaut ko no jaunajām drēbēm un vecās izmest pavisam. Tā arī daru!

Vakarā
Ir pienācis brīdis,kad es atklāšu savu jauno es savai ğimenei.
Noejot lejā es vispirms ievelku dziļu elpu un ieeju ēdamistabā. Mets mani ieraugot pat aizrijas un sāk klepot.
-Kas pie velna?!? Ko tu ar sevi esi izdarījusi?-Šarlote vaicā. Tētis smaidot pienāk man klāt un velta man siltu apskāvienu.
-Mīļie! Šī ir jaunā Kērta! Kērta Verkale!-Tētis lepni saka.
Nu ko!?! Vecā Kērta ir zudusi! Ir sākusies jaunā ēra kurā Džeisonam Čeisam vairs nav nozīmes Kērtas dzīvē!

Ps. Attēlā jaunais Kērtas izskats un OOTD.

Kiss  me you Idiot!Where stories live. Discover now