21.daļa- Vai šī kļūst par "nakts spēlīti"?

623 70 2
                                    

Visu dienu mēs pavadām staigājot pa Vāciju. Beigās mēs vēl pamanā.ies nomaldīties un kad atrodam viesnīcu ir jau vakariņu laiks.
-Tu smejies vai kā?-Džeisons vaicā Našam un pagrūž viņu tā, ka puisis atsitas pret viesnīcas sienu. Es piesteidzos pie viņiem.
-Kas te notiek?-Valdot smieklus par Našu vaicāju.
-Šis tirliņš sacerējies, ka es tevi viņam atdošu!-Čeiss saka. Par šo es atkal sāku nevaldāmi smieties. Tikai tagad saprotu, ka esmu palikusi nenopietna.
-Nav jau ko atdot Naš! Es neesmu rotaļlieta ar kuru var paspēlēties! Ja vajag es varu kļūt pae trako, kura tūlīt pat ielaudīs tev lodi pierē!-Uzrūcu un aizvelku Džeisonu pie vakariņu galda.
Pēc vakariņām visi iet uz savām istabiņām, bet es ar Džeisu vēl izejam laukā.
-Skaists vakars vai ne?-Džeisons vaicā piespiežot mani pie koka. Viņa lūpas maigi aizskar manējās. Es pie sevis pasmaidu.
-Ideāls vakars!-Saku un saņemu puiša roku savējā. Zvaigznes šajā vakarā skaisti spēlējas ar debesīm un mēs zem tām spēlējamies viens ar otra pirkstiem.😊
Nonākuši numuriņā mēs ieslēdzamies un es uzbrūku Džeisam ar saviem slēptajiem skūpstiem. Šī mīlestība ir neizmērojama. Katrs viņa pieskāriens iedveš sajūtu, ka viņa pirksti deg. Katrs skūpsts liek aizmirst oar apkārt esošo un ieslīgt kā jūrā. Vai tā ir mīlestība, kad klusējot visu pasaka viens skūpsts?!?
-Tātad pa nakti mēs spēlējamies?-Džeisons noskūpstot mani vaicā.
-Nakts spēlītes manuprāt ir vis jautrākās!-Noķiķinu. Džeisons ar pirkstiem nobrauc pa manu muguru. Katrs šis pieskāriens liek ādai sarauties un svilt...

Kiss  me you Idiot!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora