-Čau!- Našs uzsauc man tiklīdz esmu izkāpusi no Tobija mašīnas.
-Pēc skolas iešu mājās ar kājām, tāpēc, ja tev kaut kas ir iebilstams brauc atpakaļ uz Londonu!-Saku.
-Braukšu arī!- Brālis saka un dusmīgi, riepām kaucot aizbrauc.
-Ķēms!-Saku un piesoļoju pie Naša.-Čau!
-Vai kas atadījies?-Našs uzreiz vaicā.
-Ahh...Tobias! Viņš ir idiots!-Saku un iesoļoju skolā. Ieraugu Moniku un eju pie viņas.-Čau Mo!-Saku. Viņa mani ar smaidu uzlūko un apskauj.
-Apsveicu!- Viņa saka, bet es viņu vaicājoši uzlūkoju.-Reti kura iepatīkas slavenajam Tobiasam Leimanim.-Monika saka. Es izplūstu smieklos, visi velta man dīvainus skatienus.
-T-Tobias ir mans pusbrālis!- Iesmejos.-Bet okic!-Turpinu, bet nevaru novaldīt ķiķināšanu.
-Sry! Baumas!-Monika nokaunas.
-Viss okic!-Nosaku.-Labi, es eju uz garderobi!
Vakarā.
Es ar drqugiem izeju laukā, jo Našs uzstāja.
-Eu! Re kur Čeiss!-Našs izsaucas.-Nāc! Es jūs iepazīstināšu!- Viņš pavelk mani aiz rokas. Neliegšos tas puisis patiesi ir izskatīgs.
-Čau Čeiss!- Našs saka un sarokojas ar glīto puisi.-Iepazīsties! Šī ir Kērta!-Puiša acīs kaut kas iemirdzas, bet tas uzreiz nozūd.
-Ko tāda te dara?-Čeiss nikni vaicā. Es savelku uzacis.
-Tev kaut kādas pretenzijas? Varam aiziet izkauties tu muskuļu blāķi!-Saku. Puisis tikai ļauni nosmīn.
-Tu esi tikai skuķis! Ko tu izdarīsi? Parausi mani aiz matiem? Ha!- Čeiss izsmejoši saka.
-Tavai zināšanai Čeiss! Es ļoti labi boksējos!- Saku un iesmejos par Naša sejas izteiksmi.
-Tu mani izaicini?-Čeiss iesmejas.
-Nē!-Saku un pagriežos, lai dotos, bet Čeiss nogriež man ceļu.
-Nu kas notika? Nobijies?-Viņš izsmejoši vaicā. Es izdaru stipru sitienu pa Čeisa seju un viņš satverot degunu pqkāpjas soli atpakaļ.
-Ar mani nevajag jokot Čeiss!-Saku un atstāju draugus vienus, bet pati dodos mājās.
Mājās
-Kur tu biji Kērta?- Māte sauc no virtuves tiklīdz esmu ienākusi pa durvīm.
-Laukā ar draugiem!-Nikni atbildu.
-Vairs tu neiesi!-Viņa nokomandē.
-Atšujies! Labāk aizej pamīcies ar Eliotu!-Saku un uzskrienu uz savu istabu.
Jūs pavisam noteikti gribat zināt kas ir Eliots. Ekiots ir mans bijušais. Es no viņa izšķīros, kad es pieķēru viņu un savu superīgo māti gultā. Tieši tā! Mana māte pārgulēja ar manu puisi. Pretīgi vai ne? Kopš tā laika es ar māti tikpat kā nesarunājos. Pavisam drīz es pārvākšos pie tēta, bet pirms tam man viņš ir jāatrod! Zinu, ka viņš dzīvo šeit-UK, bet kur? To zina tikai pats Dievs un mans tētis
Rīts.
Piemistos no strupiem klauvējieniem pie manas istabas durvīm.
-Kērta! Celies uz skolu!-Māte sauc.
-Pazūdi!-Nomurminu. Bet atkal atskan klauvējiens.
-Kērta!-Māte atkal uzsauc.
-Tulīt nu!-Uzbļauju un paņemu savu telefonu. Neatbildēts zvans no sveša numura. Dīvaini! Pirms piecām minūtēm. Un tad telefons manā rokā sāk vibrēt. Es paceļu klausuli.
-Labrīt! Vai Kērta?-Kāds vīrietis vaicā.
-Jā, kā es varu jums palīdzēt?-Nedroši vaicāju.
VOUS LISEZ
Kiss me you Idiot!
Roman d'amourVienmēr jautra un - tā var raksturot skolas jauniņo Kērtu. Tieši tā! Es neko nesajaucu! Kērta ir meitene ar savām interesēm un problēmām, bet kad viņai nākas pārvākties un uzsākt mācības citā skolā viņas problēmas mainās. Un lielākā no jaunajām prob...