8daļa -SOS godavārds.

810 68 4
                                    

-Čau, Mo!-Uzsaucu un apskauju meiteni. Viņa atbild apskāvienam un mēs kopā ejam uz klasi.
-Apsoli, ka neteiksi nevienam, ja es tev kaut ko uzticēšu?-Vaicāju.
-SOS godavārds!-Monika atbild.
*Sos- Super Optimistiskās Skaiatules*
-Esmu iemīlējusies!-Saku un naivi pasmaidu.
-No away! Našā?-Viņa mani pārsteidz.
-Kā tu zināji?-Pārsteigti vaicāju.
-Nu vienkārši tu pavadi visvairāk laika tieši ar Našu!-Monika saka.
-Kas ar Našu?-Laura uzrodas no tukša gaisa un apliek mūsu abu pleciem savas rokas
-Sry! Devu SOS godavārdu!-Mo atbild. Tas liek Laurai pasmaidīt.
-Arī es esmu no SOS!-Laura atgādina.
-Sry! -Izsaucos.-Informēts ir tikai viens cilvēks! Viņa pat man pateica, tikai to, ka saistība ir ar Našu.-Sameloju. Es un Mo iesmejamies un klāt jau klases durvis! Es tās prātīgi atveru un manu uzmanību uzreiz pievērš dzintarotās acis kuras verqs taisni manā sejā. Es nolemju to ignorēt un apsēžos blakus Našam.
-Eu!-Mets izsaucas, bet es iesmejos.
-Laura tevi jau gaida!-Saku. Mets pasmaida un noskūpsta apjukušo Lauru. Es pasmaidu un pievēršos Našam.
-So! Kā iet?-Vaicāju. Našs pasmaida u pieliecas pie manas auss. Vienu mirkli šķiet, ka viņš tulīt mani noskūpstīs.
-Nu jau daudz labāk, skaistā!-Viņš čukst. Es pasmaidu un izņemu no somas Fiziku. Nevaru no sejas noņemt smaidu, jo Našs mani nepārtraukti vēro.

Ps. Bildē Kērtas OOTD.

Kiss  me you Idiot!Where stories live. Discover now