-Kad? Kur? Cikos?-Vaicāju un jūtu, ka manā sejā atplaukst smaids.
-Kā būtu ar šodienu, Kērtucīt?-Tētis vaicā.
-Man skola sākas desmitos, tāpēc mums laika daudz!-Saku. Ak, un tagad ir 06:40.
-Labi Kērtucīt! Nosauc adresi un pēc pusstundas būšu pakaļ!-Tētis saka. Es nosaucu adresi un saku tētim, ka eju gatavoties.
Esmu gatava! Vēl tikai jāuzvelk kediņas un būšu gatava startēt! Tikai tagad atceros par savu sasodīto somu! Ātri sametu tajā visu šodienai vajadzīgo un izskrienu no savas istabas ar telefonu rokās un somu uz pleca.
-Kur tā steidzies?-Māte vaicā.
-Nav tava darīšana!-Atcērtu un izvelku no ledusskapja jogurtu. Ātri to izdzeru un steidzos laukā. Pie mājas stāv melns Bentley. No sākuma domāju, ka tas ir joks, bet tad no mašīnas izkāpj mans tēvs kuru neesmu redzējusi jau četrus gadus. Manās acīs sariešas asaras un es metos viņu apskaut.
-Sveika meitiņ!-Viņš nošņukst.
-Čau tēt!-Saku.-Braucam?
-Protams!-Tētis saka un atver man mašīnas durvis. Es viņam paknipsēju un ar smaidu uz lūpām iesēžos mašīnā.
-Tu esi ļoti izmainījusies meitiņ!-Tētis saka lūkojoties pāri galdiņam taisni manā sejā.
- Ja tu nebūtu mans tētis, es tevi ņemtu ciet!-Mēs sākam smieties.-Klau tēt! Man tev kas jāizstāsta par manām un mātes attiecībām.-Iesāku
-Gribu to dzirdēt, dārgā!-Tētis saka.
-Mamma pirms gada pārgulēja ar manu puisi Eliotu.-Nočukstu. Jūtu asaras atkal sakāpjam manās acīs, bet turpinu.-Tagad es ar māti vairs nesatieku, jo manās acīs viņa ir pretīga.-Saku.-Tāpēc man tev viens lūgums.-Turpinu.Tētis saņem manu roku pāri galdiņam.
-Lūdz ko vien vēlies sirsniņ!-Tētis iedrošina.
-Vai es varu dzīvot pie tevis, jo man vairs nav spēka. Tiklīdz es ieraugu māti, man uzreiz atraust atmiņā aina kur...
-Vari!-Tētis saka.-Es būšu ļoti priecīgs!-Viņš turpina.
-Paldies tēt! -Saku.-Bet vai tu vari mani tagad aizvest uz skolu?
-Protams saulīt!-Tētis man uzsmaida.
Skolā
Izkāpju no tēta mašīnas un man jau uzreiz tiek pārlikta roka pār pleciem.
-Čeiss bija dusmīgs!-Našs saka.
-Man būtiski vienalga!-Saku un pamāju tētim.
-Bentley?-Viņš vaicā.-Puisis?
-Tētis!-Pārlaboju.
DU LIEST GERADE
Kiss me you Idiot!
RomantikVienmēr jautra un - tā var raksturot skolas jauniņo Kērtu. Tieši tā! Es neko nesajaucu! Kērta ir meitene ar savām interesēm un problēmām, bet kad viņai nākas pārvākties un uzsākt mācības citā skolā viņas problēmas mainās. Un lielākā no jaunajām prob...