No rīta es pamostos Džeisona skavās. Ir tik labi,bet kā viņš tagad laukā tiks?!?
-Pamodies?-Džeisons vaicā un mani noskūpsta.
-Kā tu tiksi prom?-Uztraucos. Džeisons pasmaida.
-Pa durvīm.-Viņš iesmejas.
-Pag, pag! Tad tevi redzēs!-Saku. Tad kā katru rītu istabā iesteidzas Šarlote.
-Vaii, atvainojos!-Viņa noķiķina un atstāj manu istabu. Es cik ātri varu ieeju dušā un apğērbjos.
-Nu, ko tu smaidi, celies un ğerbies!-Saku. Džeisons pieceļas sēdus un parāda, lai atnāku. Es paklausu. Viņš pievelk mani sev klāt un maigi noskūpsta.
-Es gribu katru rītu šādi pamosties tev blakus!-Džeiss saka. Es nevaru nepasmaidīt.
Velns! Šarlote būs jau visiem pastāstījusi! Nu nekas! Cerams nekas nenoies greizi.
Mēs noejam lejā un dodamies pie brokastu galda. Visi smaida līdz ierauga Džeisonu un mani. Bet paga! Es pagriežos.
-Mamm?-Jūtu, ka asaras laužas no acīm.
-Kērtiņ!-Mamma mani apskauj un raud.
-Mamm, kas noticis?-Vaicāju. Mamma notraus asaras un palūkojas uz mani.
-Man tevis ļoti pietrūkst! Esmu gatava darìt visu ko vēlies,tikai lūdzu nāc atpakaļ!-Mamma saka.
-Piedod, bet es neiešu atpakaļ, jo negribu, lai mans brālītis aug bez tēta! Tu labi zini,ka ja es satikšu Eliotu es viņu dzīvu neatstāšu!-Saku. Mamma saprotoši pamāj un tad griežas, lai ietu, bet mani vārdi viņu aptur.
-Es mīlu tevi mammucīt!-Saku. Viņa pagriežas.
-Es arī mīlu tevi meitiņ!-Mamma saka un atstāj mūsu māju. Noriju asaru kamolu un pagriežos pret pārējiem.
-Nu? Ko tu stāvi? Nāc brokastīs!-Tētis man uzsmaida.
-Man nav apetītes!-Saku un knapi valdīdama asaras uzskrienu uz savu istabu. Džeisonz man seko, bet es ieslēdzos istabā un nošļūkusi gar durvīm ļauju asarām vaļu.
Pirmo reizi pēc tik daudziem gadiem es dzirdēju savu mammu sakām, ka viņa mani mīl! Viņa to bija teikusi tikai tad, kad man bija nepilni pieci gadi!
Atskan klauvējiens pie durvīm.
-Kērta, ielaid mani. Lūdzu!-Džeisons saka. Es izslauku asaras no acīm un ielaižu puisi istabā. Viņš mani silti apskauj un mierina. Es ieurbjos viņa maigajā apskāvieā un nomierinos.
-Es mīlu tevi!-Viņš saka un sakļauj mūsu lūpas kopā.
YOU ARE READING
Kiss me you Idiot!
RomanceVienmēr jautra un - tā var raksturot skolas jauniņo Kērtu. Tieši tā! Es neko nesajaucu! Kērta ir meitene ar savām interesēm un problēmām, bet kad viņai nākas pārvākties un uzsākt mācības citā skolā viņas problēmas mainās. Un lielākā no jaunajām prob...