Šovakar visi četri kopā nolemjam iziet nelielā pastaigā.
Mets ar Lauru drīz vien no mums diezgan attālinās un Čeiss paņemot mani aiz rokas aizvelk uz kādu burvīgu vietiņu. Itkā krants, bet tik skaistu saulrietu es redzu pirmo reizi mūžā.
-Cik skaisti!-Nočukstu un jau pēc mirkļa es atrodos Džeisa skavās. Viņš mazliet pasniedzas un mani noskūpsta. Tik burvīgs mirklis! Šķiet, ka šis viss kas ir noticis starp mani un Džeisu Vācijā būs manas vislabākās no visām manām atmiņām.
Pēc divām dienām-Latvijā.
Nu jau veselu diennakti es neesmu satikusi Džeisonu un tas man liek būt stulbai un nervozai.
-Kas ar tevi notiek Kērta?-Šarlote vaicā. Šodien viņai paliek 15 gadi. Viņai taisnība! Man šodien ir jābūt viņas māsai par spīti manām vēlmēm un izmisumam.
-Piedod māsiņ! Es tikai ilgojos...pēc Čeisa. Viņš ir mans labākais draugs saproti?-Uzsmaidu mazajai jubilārei. Viņa velta man ciešu apskāvienu.
-Zini, lai arī es esmu sīka, es daudz ko saprotu!-Viņa nočukst.-Un tagad es pilnīgi droši varu tev teikt, ka es tevi ļoti labi saprotu māšel!-Viņa saka.
Tlefons nejauki sāk vibrēt dodot ziņu, ka kāds man zvana šajā agrajā pēcballītes rītā. Paņemu telefonu un secinu, ka mani modina nepazīstams numurs. Paceļu klausuli.
-Klausos!-Atbildu. Iztīru kaklu un klausos, ko zvanītājs teiks.
-Nu labrīt!-Klausulē atskan ļoti labi pazīstamā, griezīgā vīrieša balss.
-Ko tev atkal vajag Aksel?-Dusmīgi vaicāju.
-Man vajag tavu māti! Tu to zini! Es gribu novākt no ceļa to tavu Eliotu.-Aksels saka.
-Paklau, tu kroplīgais idiot! Liec mieru manai mātei, ja nevēlies, lai es ziņoju policijai par tevi!-Uzrūcu zinādama, ka šim puizim no policijas bail tikpat ļoti kā pelei no kaķa.
-Labi, bet tas ir tikai laika jaitājums!-Aksles saka un bomet klausuli.
Nolemju aizmirst par visu un ieiet savos sociālajos tīklos. Vispirms- Draugiem.lv. Tad-Instagram, kur mani šokē jaunā Džeisa bilde. Viņš sēž pie galda ar zīdaini uz rokām. Apakšā rakstīts: Es solījumus turu un ceru, ka tu mani gaidi.
Nesaprotu uz ko tas ir domāts. Ieskatos watsapp un secinu, ka mani noteikti kāds ir pievienojis kādai grupai, jo 75 ziņas no viena cilvēka būtu daudz par daudz! Un manas aizdomas apstiprinās! Grupa: "Lai iet atlāti!"
Mo: " Davai laižam vaļā visas domas par Kērtu Laimani!
Našs:" Ma*ka!"
Laura:"Naš, aizver savu piepujušo muti! Paskaties labāk uz to prostitūtu kura šo grupu izveidoja!"
Našs:" Pievaldi mēli Laura! Domā, ka tev tā Ma*ka ir baigi labā draudzene ja? Tad pajautā viņai ko viņa par tevi un Metu stāsta visiem!"
Laura:" Zini -es labāk neklausos tavos suņa murgos, jo es Kērtu pazīstu labāk par jums visiem! Viņa ir zelts, kuru nepar kādu naudu nevar pārdot! Un es neļaušu jums tirliņiem kaut ko muldēt par savu sirds draudzeni!!!"
Laura ziņoja par mēstuli!
LABS! Kā var būt tik superīga draudzene?!? Lauriņ! Tev pieder mana sirds!😊
Es:"Paldies, ka aizstāvēji mani dārgā sirds draudzenīt!"
Laura:" Mēs taču esam viens vesels vai ne?"
Es:"Vienmēr mīļā!"
Vakarā
Es jau laižos snaudā, kad mani iztraucē manas istabas loga atvēršanās. Es pietraušos gultā sēdus un manas lūpas atkal pārņem dīvainā, dedzinošā sajūta.
-Mēs nemūžam vairs nebūsim tikai draugi! Tu esi mana dvēsele Džeison!-Saku, kad puisis ir ieslēdzis naktslampiņu,lai mēs viens otru varētu saskatīt.
-Es mīlu tevi!-Džeisons saka un sakļauj mūsu lūpas tik cieši, ka vienubrīd pat šķiet, ka mana elpa mani pametīs uz visiem laikiem.
YOU ARE READING
Kiss me you Idiot!
RomanceVienmēr jautra un - tā var raksturot skolas jauniņo Kērtu. Tieši tā! Es neko nesajaucu! Kērta ir meitene ar savām interesēm un problēmām, bet kad viņai nākas pārvākties un uzsākt mācības citā skolā viņas problēmas mainās. Un lielākā no jaunajām prob...