No rīta pamostos ar nenormālām galvas sāpēm. Vakar man kā muļķei vajadzēja nočiept tētim viskija pudeli un vienai to izdzert.
Tagad sekas ir labi manāmas.
Es pieceļos no gultas un turot galvu izvelku no skapja tīras drēbes. Ieeju vannas istabā nomazgāties un pie reizes sataisos.
-Iedod man aspirīnu!-Saku ieejot virtuvē pie kalpones. Viņa nogroza galvu un iedod man vēlamās tabletītes. Es tās iedzeru un dodos laukā. Pa ceļam sazvanu Trisu.
-Čau! Tiekamies pie "Spices"!-Saku. Meitene pasaka, ka taisās un nomet klausuli, bet es turpinu soļot un gaidīt kad draņķa aspirīns iedarbosies.Nonākusi pie Spices es nolemju aiziet pakaļ kaut kam ēdamam. Tepat netālu ir neliela kafeinīca. Uzrakstu Trisai, ka būšu tur un dodos.
Uzēdusi es dodos atpakaļ un pa ceļam gandrīz uzskrienu virsū jaunajai draudzenei.
-Piedod!-Saku. Mēs apskaujamoes un dodamies šopingot. Tikai Trisa neprot aizvērt muti.
-Trisa! Beidz! Man sāp galva!-Saku. Meitene mani vaicājoši uzlūko.
-Pārejot mājās izdzēru tēta Jack Daniel's!-Dodu atbildi. Meitene par to iesmejas.
Es eju uz Nike veikala pusi, bet ieraugu kādu stāvu. Tālāk notiek kā filmas palēninājumā. Puisis pagriežas un liek manām acīm ieplesties. Viņš piesteidzas man klāt un iekļauj mani savā siltajā apskāvienā, bet es kā pēdējā muļķe viņu atgrūžu.
-Kērta!-Viņš nočukst un grasās mani noskūpstīt, bet es atkal viņu atgrūžu.
-Viss taču ir cauri!-Saku un knapi valdot asaras pametu Džeisonu un Trisu apstulbušus.Nonākot mājās es ieurbjos ar seju savā spilvenā un ļauju asarām vaļu. Nekas nespēs man līdzēt! Ja nu vienīgi...
Noeju lejā pie tēva bāra un paņemu visstiprāko no dzēdieniem. Atkorķējusi pudeli dodos uz savu istabu un ieslēdzu skumju dziesmu. Uzgriezusi to uz 50 es sāku dejot un dzert. Pēkšņi pudele no manām rokām tiek izrauta. Es rupji nolamājos un uzlūkoju ļaundari.
-Uups!-Izsaucos ieraugot dusmīgo tēti ar mani pudeli rokās.
Pēdējoreiz iesmejos un viss. Tumsa...
VOUS LISEZ
Kiss me you Idiot!
Roman d'amourVienmēr jautra un - tā var raksturot skolas jauniņo Kērtu. Tieši tā! Es neko nesajaucu! Kērta ir meitene ar savām interesēm un problēmām, bet kad viņai nākas pārvākties un uzsākt mācības citā skolā viņas problēmas mainās. Un lielākā no jaunajām prob...