1.évad 2.rész: Siker

4K 161 22
                                    

~2015.10.01.~

1 hónapja ismertem meg a barátaimat. Azóta volt már egy telihold is ami szintén annyiból állt, hogy egy ideig én voltam aztán tomboltam. A következő 1 hét múlva lesz 8.-án. Addig még van időm felkészülni.

Viszont, most már menni kell iskolába. Mint mindig, Lydia most is csengetett. Ők még egy kicsivel messzebb laknak a sulitól, mint én, ezért a házunk útba esik szóval együtt megyünk mindig. Lementem, majd egy gyors köszönés után indultunk is. Amikor pedig a sulihoz értünk, akkor már ott voltak a többiek is

-Katie, majd suli után találkozhatnánk? Beszélni szeretnék veled. - nézett rám Scott.

-Persze. - feleltem, majd biccentettem.

*Délután*

Scott csengetett, de mire lementem, anya épp nyitotta ki az ajtót.

-Szia! - köszönt Scottnak anyu.

-Jónapot! - köszönt mosolyogva a fiú.

-Anya, ő Scott az igaz alfa aki egyben a barátom. Nem, nem úgy. Csak simán egy barát. - mondtam mert még félre értené.

Majd apu is oda jött akinek szintén elmondtam ezt, de láttam nem nagyon tetszik neki, hogy egy fiú jött hozzám, viszont most nem érne semmit az alfás szem villogással és ezt ő is nagyon jól tudta.

-Nos, akkor én elmegyek sétálni. - mondtam majd kimentünk. - Egyébként, ők a szüleim voltak. - tettem hozzá, mert kicsit kínosan éreztem magam.

-Valahogy rájöttem. - bólintott, mire elnevettük magunkat.

Egy parkba mentünk, ahol senki nem volt csak Liam. Oda is mentünk hozzá.

-Szia Liam! - mosolyogtam a bétára.

-Sziasztok! - viszonozta mosolyom.

-Egyébként, miről akartál beszélni velem Scott? - kérdeztem miközben leültem Liam mellé a padra.

-Hát, azt szerettem volna kérdezni, hogy lennél a falkám tagja? - nézett rám kérdőn, mire egyből felugrottam.

-Igen! - mosolyogtam, majd megöleltem, annyira boldog voltam. - Egyébként, én farkasnak születtem. - tettem hozzá, majd felvillant a farkas szemem ami sárgán izzott.

-Mi harapottak vagyunk. Pontosabban, engem megharaptak én meg ugye Liamet körülbelül egy éve. - felelte Scott.

-Most, hogy az Alfám vagy, akkor már kérnék segítséget ha nem lenne baj. - kezdtem bele kissé félénken.

-Szívesen segítek! Miben kéne? - kérdezte mosolyogva.

-Hát tudod úgy 1 hét múlva telihold és...ez kissé kínos, de még mindig nem tudok magamon uralkodni. Egy ideig minden jól megy, de a farkas énem felülkerekedik rajtam. - mondtam majd lehajtottam a fejem.

-Hé, semmi baj! Mi segítünk neked és ne aggódj, ez egyáltalán nem kínos, hiszen nem te tehetsz erről. - felelte Scott majd bátorítóan elmosolyodott.
-Köszönöm! - mosolyodtam el én is.

Ezek után még beszélgettünk egy kicsit majd haza kísértek.

-Sziasztok! Megjöttem! - kiáltottam el magam miután beléptem az ajtón. Anyuék természetesen egyből faggatni kezdtek. - Hé, várjatok! Csak sorba. Először is, ez nem randi volt. - szögeztem le. - Viszont van ennél fontosabb is. Scott befogadott a falkájába. - mondtam, majd megöleltem őket. - Egyébként, jövő héten nem itthon leszek teliholdkor, mert Scotték segítenek, hogy önmagam tudjak maradni. - mondtam el egy szuszra majd anyuék kissé aggódni kezdtek, de megnyugtattam őket, hogy semmi baj nem lesz.

Született Farkas {Teen Wolf ff.} [Befejezett]Where stories live. Discover now