2.évad 9.rész: Az igazság pillanata

878 75 0
                                    

~2016.08.31.~

*Stiles szemszöge*

Holnap ismételten iskola lesz. Kicsit sajnálom, sőt, igazából nagyon sajnálom. Ez volt a legjobb nyaram eddig. Szinte minden második nap lementünk a tengerparta és hülyéskedtünk. Bár, még januárban azt gondoltam, hogy együtt leszünk nyár alatt is Katievel, ettől eltekintve jó volt a nyár. Viszont, furcsa maga a tény, hogy nem kellett semmiféle természetfelettivel megküzdeni. Túl gyanús ez nekem, készenlétben kell lennünk.

~2016.09.01.~

Miután felkeltem és felöltöztem, utána az üres táskámmal a hátamon indultam el a suliba. A többiek már a szokásos helyen beszélgettek.

-Sziasztok! - köszöntem nekik mosolyogva.

-Szia! - köszönték egyszerre.

-Gondolom ti is annyira lelkesedtek, mint én. - mondtam irónikusan.

-Teljes mértékben. - felelte Scott is.

-Amúgy, az idei tanévben nagyon figyelni kell minden egyes dolgot. - tekintettem körbe.

-Igen, mert gyanús ez az egész. Túl régóta nem történt semmi. - értett egyet Liam bólogatva, ahogy a többiek is.

Még egy kicsit beszélgettünk, majd megérkezett Katie is. Utána becsengettek.

~2016.12.31.~

Suli kezdés óta sem történt semmi. Nem vagyok természetfeletti, de még én is érzem, hogy valami nagy dolog fog történni. Ugyan nem annyira nagy dolog, hogy meghal valaki, legalábbis, nagyon remélem, hogy nem, de valami, amit a Nemeton vonz ide.

Most jöttem csak rá, hogy Katievel nem ünnepelhettünk 1 éves évfordulót. Ma lesz egy éve, hogy először megcsókoltam. Ezt nem bírom sokáig. Elmondhatatlanul hiányzik, viszont ez most mindegy. Koncentráljunk inkább a Szilveszterre. Írtam a közös csoportunkba, hogy hol legyünk, erre pedig Derek válaszolt, hogy lehetünk idén is nála.

Lemegyek, szólok apunak, hogy idén sem itthon Szilveszterezek.

-Apa, este elmegyek Derekhez. Ott ünnepelünk a többiekkel.

-Oké, ott is alszol? - nézett fel rám az újság mögül amit éppen olvasott.

-Igazából, nem tudom, de ha igen, akkor írok egy sms-t.

-Rendben. - felelte egy halvány mosoly kíséretében, amit én is viszonoztam, majd felmentem a szobámba.

*Este*

Na, eljött a 8 óra, szóval indulok is, mivel erre beszéltük meg. Amikor odaértem akkor már mindenki ott volt.

-Sziasztok! - köszöntem, miközben oda ültem Katie mellé.

-Szia! - köszönték vissza egyszerre.

-Mit csinálunk éjfélig? - vetettem fel egy fontos kérdést.

-Monopoly? - kérdezte hirtelen Katie körbenézve rajtunk.

-Van egyáltalán? - nézett Scott Derekre.

-Azt hiszem van. Még megmaradt fiatal koromból. - vont vállat, majd elment és ide hozta a társast, majd nyomott be nekünk zenét.

-Úgy látom nagyon izgalmas 3 óra elé nézünk. - mondta Liam sóhajtva majd elkezdtünk játszani.

*3 óra múlva*

Na már csak pár perc és éjfél. Elkezdtük elpakolni a játékot és mire végeztünk és beálltunk egy kis kört alakítva, arra már számoltunk is vissza.

Született Farkas {Teen Wolf ff.} [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora