Creppy smil

882 22 7
                                    

Jeg var på vej hjem, klokken var ca 10 så det var pænt mørkt, nu hvor det også var ved vintertiden. Jeg var gået hjem fra det møde jeg havde været til. Det er en lille vej med nogle lygtepæle, men ingen biler.

Jeg gik lidt i mine egen tanker mens jeg kiggede ned i jorden. Jeg valgte og kigge op fra vejen for og se hvor jeg var henne. Da jeg fik øje på en mand lidt længer fremme, stå og danse under en lygtepæl, så lyset var rundt om ham. Han dansede en meget mærkelig dans, hvor han svingede armene frem og tilbage, mens han hoppede underligt på benende. Da jeg kom tættere på kunne jeg se hans ansigt. Han havde det største smil i hele verdenen smurt hen over det der skulle havde været hans ansigt, og hans øjne var åbnet så meget op, man skulle tro han havde tabe på.

I det jeg standsede op fik han øje på mig. Jeg fik en klump i halsen.
Jeg valgte og ignorerer ham og bare gå vider. Men i det jeg gik rundt om ham, kunne jeg mærke hans store hvide øjne der var spændt fast til min nakke.
I det... En lyd af noget ramte jorden bag mig. Jeg ventede mig hurtigt om og så han var faldet om på jorden.
Jeg overvejede og gå hen og hjælpe ham op, Da han rejste sit hovede op og kiggede på mig med endnu støre øjne og smil end før. Han rejste sig op og begyndte og gå tætter på mig. Jeg vente mig om og begyndte at løbe. Bag mig kunne jeg høre han løb efter mig.

Jeg var så forpustet, jeg var nød til og at holde en pause fra at løbe. Jeg vente mig om for at se hvor lang jeg var fra ham. Men da jeg vente mig om, var der ingen. Han var væk.

Not before bedWhere stories live. Discover now