Jeg skulle bo i en lille lejlighed i nogle uger, da jeg via mit arbejde skulle til en masse møder ude fra min egen by. Jeg boede på den højeste etage. Her boede kun mig og en anden ældre mand hvis værelse var døre fra mit.
Det var derfor, da jeg den første nat, blev meget chokeret over at blive vækket af en masse larm inde fra værelset ved siden af mit. For så vidt jeg vidste, skulle der ikke bo nogle der.
Da jeg vågende den næste dag, efter en lang nat uden det meste søvn. Var jeg på vej ud af døren, til mit arbejde. På vej ned af gangen til elevatoren, gik jeg forbi døren til værelset ved siden af mit. jeg valgte derfor da jeg gik forbi at kigge ind af nøglehullet.Jeg havde ikke regnet med at se nogle, Men der stod en pige henne i hjørnet med ansigtet mod vægen. Hun havde sort hår, hvid hud og nattøj på i form af en hvid kort kjole. Hun lignede en meget ung pige, måske endda et barn. Jeg flyttet mig langsomt væk fra døren og begynde igen at gå mod elevatoren. Da jeg kom ned i lobbyen overvejede jeg at spørge personalet ind til værelset vedsiden af mit. Men jeg valgte ikke at sige noget. måske er de flyttet ind efter mig. Det forklare så hvorfor jeg ikke blev informeret over hende.
Den næste dag kom. Den samme larm hele natten var der igen, så søvn var der ikke meget af. Jeg gjorde mig klar og bevægede mig ned af gangen som dagen før. Men da jeg gik fordi værelset igen, var fristelsen alt for stor. Jeg måtte lige kigge ind igen. Men, da jeg kiggede ind af nøglehullet. var der ingenting. Kun rødt. Det var det eneste jeg kunne se.
Da jeg kom ned i lobbyen valgte jeg, uden at overveje det, at spørge personalet ind til væreslet.
Damen jeg spurgte så meget mærkeligt på mig da jeg begynde at fortælle hende og lydende om natten og den pige jeg så da jeg kom til at kigge ind af nøglehullet dagen før.Hun begynde så at fortalte mig om en familie der for nogle år siden flyttede ind på værelset. en mor og far med en smuk lille pige. men faren havde desværre en psykosygdom. Det ende med han slog sin egen datter ihjel. Pigen var meget smuk, hvid hud og sort hår. men hun havde en meget sjælden sygdom der gjorde havde helt røde øjne.
Men ingen pupiller.
YOU ARE READING
Not before bed
HorrorEn masse fortællinger og historier der vil give dig gyset. Sande, falske, top 10 lister, 911 calls og fakta, held og lykke med at sove i nat. Not before bed stories! Advarsel: grammatiske fejl! Hvis du finder fejl fortæl mig hvor, så jeg kan rette...