alarm clock

678 22 20
                                    

Jeg satte mit ur på min mobil til klokken 8 am, så jeg kunne komme på arbejde. Min oplader til min mobil, var sat i et stik inde under min seng, så jeg ikke faldt eller gik på ledningerne.

Den næste dag vågner jeg af mit vækkeur, men klokken var kun 6 am, jeg syndes det var mærkeligt, især da jeg så titlen til vækkeuret som var "nede".
Jeg var sikker på jeg ikke havde føjet den til min liste af vækkeure, så jeg sikkerede at der kun var et ur.

Den næste morgen vågner jeg igen før solen stod op, klokken var kun 3 am, men nu var titlen istedet "under".
Dennegang viste jeg der var noget galt, så jeg slukkede for mobilen og brugte mit gamle rigtigt vækkeur istedet for min mobil.

Den næste dag blev jeg vækket af, ikke mit rigtig vækkeur, men min mobil. Den ringede da klokken ca 1 am, men ikke med den sædvanlige ringe tone, nej mere som en lyd af en kvinde der skriger, men som bliver afspillet på et gamle fjernsyn, der for lyden til og hakke. Jeg tog min mobil og så titlen, "Sengen". Jeg vidste der var noget galt nu.

Jeg så min mobil kun havde 10% tilbage, så jeg rakte ud efter min oplader bagved sengen, da det gik op for mig. Alle de titler på alarmerende passede sammen i en sætning. "Nede under sengen". Jeg skulle til og trække min hånd til mig, da der var en der grab fat i den og trak ned af. Jeg begynde og skrige, så mine forældre hørte mig. De løb op mens min mor ringede til politiet.

Da de kom og anholde manden, fortale de at han har været anholdt 12 gang nu, for og havde stalkede kvinder.

Bare tanken om han var været i mit værelse i 3 dage uden jeg vidste det, giver mig stadig mareridt.

Not before bedWhere stories live. Discover now