Jeg havde lige hentet appen pokemon go med på min telefon og havde brugt godt hele dagen på at lede efter pokemons og blive den første i min klasse til at fange pikatue. Det var blevet godt omkring midnat, da jeg ikke kunne sove og besluttede mig for at gå en lille nat tur, selvfølgelig med min polkemon go app til at beskæftige mig.
Jeg havde gået pænt langt da der ikke var nogle pokemoner i nærheden af mig. Faktisk var jeg gået helt hen til det stille kvarter efterfuldt af skoven.
Med mine øjne rettet mod min telefon og høretelefoner med høj musik i, gik jeg i min egen lille verden, og havde ikke lagt mærke til jeg var blevet forfulgt, indtil jeg fik nogle lette prik på skulderen, der stadig fik mit hjerte til at slå et slag over.
Jeg tog mine høretelefoner ud og ventede mig mod den retning jeg mente personen stod i. Der mødte jeg en høj kraftig mand i slutning af 40'erne vil jeg tro, i snavset tøj stå og stirre mig lige ned i mine øjne, hvor efter han åbnede munden og sagde i en mørk tone.
"Giv mig en grund til ikke at slå dig ihjel".
Jeg var alderrede stiv af skræk før manden åbnede munde og sagde de ord, men da de ramte mig i hjernen forsvant alle mine tanker og kontrol over min krop. Jeg stod som en lille kylling og kiggede skræmt op på manden der igen åbnede munde.
"Der er jo ingen der ville vide det var mig".
Det var som om han stod og akmonenterede for hvorfor han skulle dræbe mig. Stadig skræmt som en kylling stod jeg og havde nu fået en masse tanker om at losse ham hårdt mellem benenede og prøve at løbe fra ham.
Den tankede straffede mig, lige da han vender sig om og bare går sin vej. Jeg så på mens han bevægede sig ud af skoven. Det var der jeg så min mulighed for at løbe alt hvad jeg kunne hjem.
Heldigvis, fuldte han ikke efter mig. Jeg kan bare ikke tænke på andet, end at det her, bliver den nye form for seriemorders i den kommene fremtid.
___________________________
Hej dejlige mennesker.
Bare lige hurtigt enden du går videre, jeg er ked af jeg ikke har fået opdaterede. du kan læse om det i mit kapitel "sorry".
Desuden, har i hørt om den 19 årige pige der fandt en død mand med hjælp at pokemon go? ;) Og hun er ikke den eneste der har, der har været indtilvidere 3 død mennesker der er blevet fundet med pokemon go appen, og politiet er faktisk begyndt at bruge appen til at finde dem selv, inden andre mennesker gør det.
Er du en af dem der har pokemon go?
Jeg har det ikke selv. Men hvis du har det, så pas på. Ikke alle stederne på kordet i pokemon go er ramdom palceret, du kan meget nemt komme ud for fare hvis du ikke passer på.
Forsæt god dag :*
YOU ARE READING
Not before bed
HorrorEn masse fortællinger og historier der vil give dig gyset. Sande, falske, top 10 lister, 911 calls og fakta, held og lykke med at sove i nat. Not before bed stories! Advarsel: grammatiske fejl! Hvis du finder fejl fortæl mig hvor, så jeg kan rette...