VIGTIG INFORMATION!! Vær sød at læse det hele!
Ja jeg er ked af det, men det her er en information-kapitel. Men det er meget vigtigt du læser det, hvis du er er fast læser af min bog!! Jeg vil gerne fortælle lidt fakta omkring bogen, lave lidt reklame og stille JER der læser med, nogle spørgsmål omkring bogen, jeg håber i vil svare på privat eller i kommentaren til kapitlet.
Først, vil jeg rigtigt gerne undskyld for at være sløv omkring at opdatere bogen, har meget at se til for tiden, og er det svære gået hen og blevet syg osv... Ting i ikke gider høre alligevel. Men jeg lover i fremtiden der komme flere kapitler, og i skal slet ikke være bange for jeg slutter bogen forløbet. Jeg regner med der minst kommer 100 kapitler!! Jeg tænker også jeg ville lave flere kapitler med 10 ting... Osv hvis i syndes om den ide?
Så vil jeg gerne takke jer dejlige mennesker der læser med!! Mange gange tak, i vil slet ikke tro hvor meget jeres kommentere betyder for mig!! Jeg bliver altid så glad når jeg høre i kan lide min bog! Det er pga. jer, jeg stadig skriver på bogen, og det skal i have mange gang tak for! Jeg havde aldrig set den komme at bogen ville blive på populær!! Jeg vil også lige sige, at jo flere kommentarer jeg for omkring bogen, jo mere opdatere jeg den ;)
Og så lidt hurtigt reklame!! :D Til jer der er store fans af gys, og kan engelsk (sorry). Kan jeg jo ikke andet end af reklamer for min yndlings youtubekanal (omkring gys) der laver animation til gyserhistorier, der for det til at virke som en lille film.
Youtubekanalen hedder: Llama Arts
Her er en lille forsmag på en af deres videoer:
Hvis i kan forstå historien, kan i nok godt høre det er historien: homeless man der er i min bog, oversat fra engelsk til dansk ;)
Jeg elsker den kanal, den har lige nået de 100.000 sub, men jeg syndes den fortjener mere, så du er meget velkommen til at tjekke den ud. Den lægger en video ud ca. hver uge og videoerne er omkring 3-10 minutter lange. Men de er stadig fede at se :D
Her til sidste, har jeg nogle spørgsmål til jer læsere! Og TILLYKKE hvis du har været en af de sikkert meget få, der har læst til slutningen. Men her til sidste, vil jeg gerne stille jer dejlige læser nogle spørgsmål.
1. Hvad er i mest bange for? (Edderkopper, mørke, højder, spøgelser osv)
2. Hvad er det mest skræmmende i har oplevet? (Hvis i ikke vil svare på denne, har jeg respekt for det)
3. Hvilken en af historierne i bogen kunne i bedst lide?
4. Hvad skulle der være mere af i bogen?
Jeg stiller disse spørgsmål for at kunne forbedre bogen til jer læsere, så jeg ved hvad i der ude kan lide at læse og hvad der giver jeg mest myrekryb. Det er jo derfor jeg skriver bogen :D Håber i vil svare på spørgsmålene, så jeg kan forbedre bogen, desuden kommer der sikkert flere kapitler hvis i svare på spørgsmålene og hjælper mig med at skrive ;)
Elsker jeg læsere så meget, uden jer ville jeg ikke havde forsat på bogen.
Knus Majse <3
YOU ARE READING
Not before bed
HorrorEn masse fortællinger og historier der vil give dig gyset. Sande, falske, top 10 lister, 911 calls og fakta, held og lykke med at sove i nat. Not before bed stories! Advarsel: grammatiske fejl! Hvis du finder fejl fortæl mig hvor, så jeg kan rette...