Dark secrets of Disney princesses - 1

256 11 5
                                    

1. Den lille havfrue

Vi alle kender til historien om den lille havfrue. Men hvor mange kender den sande historie?
I den sande historie, giver havfruen sin tunge til havheksen for at få ben, efter hun i mere end 2 år har "stalket" prinsen.

Da hun for benene, kan hun ikke gå på dem i de første 2 måneder, da det vil føles som at gå på knust glas.
Da hun tror hun har prinsen, gifter han sig væk til en anden prinsesse. Hun for dog valget at slå ham ihjel og blive til en havfrue igen, eller blive til skum på havet. Også selvom prinsen knuste hendes hjerte, valgte hun at blive til skum.

2. Skønheden og udyret

I den sande fortælling om skønheden og udyret, har Belle 2 søster. Belle var en klog pige og udforskede skovens liv, og fandt udyret da han var blevet skudt. I den ægte fortællinge er udyret halv vortesvin halv mennesker. Hun tager sig af ham og som tak lader han hende besøge hendes familie for en dag.

Belles søstre er meget jaloux på hende, så de vælger af overtale Belle til at blive længer i håb om udyret vil dræbe hende.
Det lykkes dog ikke. Men da Belle vil hjem til hendes familie, hugger udyret hendes hænder af, som straf for hun ville forlade ham.

3. Tornerose.

Du bliver chokeret over den sande historie af tornerose. I den ægte histore, forgiftede kongen nålen på spinderokken, hvor tornerose så stikker sig da hun brugte den. Han låste hende inde på et værelse med hendes to børn, hvor hun så vågnede efter den ene af hende børn havde suget giften ud af hendes finger.

Da hun vågnede kom hun tilbage til slottet, hvor hun endte med af forelske sig i kongen som forgiftede hende.
Men kongen var gift, så hans kone prøvede at dræbe tornerose og få hendes børn tilberedt som mad til kongen.
Hendes plan blev dog forpurret. Kongen fandt ud af det og sendte hende bordet, hvorefter ham og tornerose blev gift.

__________________________

Chok😰
Jeg er chokeret😱 jeg havde ikke set den komme😥
Jeg ved ikke hvor gyser det er, men havde virkelig lyst til at have dette med.

Jeg overvejer at lave en 2 da der er mange flere hemmeligheder bag Disney😉
Håber ikke jeg har ødelagt dit forhold til Disney prinsesser😂💕

Not before bedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora