Easter bunny

242 9 0
                                    

Det var påske nat. Jeg lå og sov på min værelse, da jeg blev vækket af lyden af knirkende gulvbrædder. Jeg kiggede op, og så en person klædt ud som påskeharen. Han stod med rykken til mig,så han opdagede mig ikke da jeg vågnede, og forsatte ud af døren til værelset. Jeg var overbevist om det var min far eller mor, så jeg lagde mig til at sove igen.

Den næste dag, gik jeg rundt og kiggede efter påskeæg, men fandt ingen. Jeg blev ret forvirret, da jeg var sikker på jeg havde set en af mine forældre i kostumet den nat. Jeg overbevise mig selvom det var en drøm.

Dagen enden skole start igen, spurgte jeg mine forældre ved morgenbordet indtil natten med påskeharen, da jeg var sikker på det ikke var en drøm alligevel. Jeg spurgte om de havde været inde på mit værelse påske nat, klædt ud som påskeharen. De svarede nej.

Da jeg kom tilbage til skolen, fortalt jeg mine venner det. En af mine veninder som også var min nabo, fortalte at hun vågnede om natten og kunne ikke sove. Hun rejste sig op fra sengen og gik hen til hendes vindue. Da hun træk gardiner fra for at se ud på vejen, så hun personen med påskehare kostumet på, stå og kigge direkte op på hendes vindue.

Jeg kan stadig ikke lade vær med at tænke på, hvad der ville havde været sket, hvis han havde set jeg var vågnet den nat.

Not before bedWhere stories live. Discover now