My phone

517 15 2
                                    

Jeg skulle spille en fodboldkamp om aften, og vi var alle fra mit hold ved og gøre os klar. Da jeg var den første færdig, begynde jeg og lede efter min mobil, men den lå ikke i min taske. Jeg begynde og blive bang, havd nu hvis jeg havde tabt den på vej hen til kampen eller noget.

Efter kampen, lånte jeg min vens mobil til og ringe til min.
Jeg håbede på jeg havde glemt den der hjemme, og at når jeg ringede ville en fra min familie tage den.
Der gik lidt tid, men det endte med der var nogle der tog telefonen.
"Hej det bare mig, skulle lige tjekke om jeg havde glemt min mobil der hjemme", sagde jeg, men det lød ikke til personen vil svare mig. Jeg tænkte det sikkert bare var min lillebror, der drille mig, så jeg lagde på igen.

Da jeg kom hjem, var der ingen hjemme. Jeg satte min taske, da telefonen i stuen ringede. "Hej skat, det mor. Din far, mig og din lillebror er tage ud og hente det nye køleskab, så vi kommer hjem lidt sener", sagde min mor. Hun sagde også de havde været kørt ude og spise, lidt tid efter jeg var taget til kamp. Efter lagde jeg på, hvor jeg så begynde og lede efter min mobil.
Men jeg kom i tanke om, hvis der ikke var nogle hjemme, hvem var det så der besvarede mit opkald.
Da jeg tænker det, hørte jeg døren til bagindgang åbne og lukke igen.

Not before bedWhere stories live. Discover now