Old lady

297 10 5
                                    

Jeg kunne høre mærkeligt lyde komme oppe fra taget, men som den dumme 8 årige jeg var, trods jeg det var et egerne eller noget. Jeg var alene hjemme der, i 20 minutter mens min far var ude at hente pizza.

Da han kom hjem løb han hen, smed pizzaen på bordet og hev fat i fastnettelefoner. Jeg spurter hvad der var galt, da han sagde han havde set en gammel dame lægge oppe på tage og kiggede ned på ham med et ulækkert smil.

Politiet var der inde for 15 minutter og undersøgte huset, men fandt intet.
Den næste dag var en søndag, og jeg var igen alene hjemme. Det var blevet ret sent, så jeg var gået i seng.

Jeg vågnede dog igen lidt efter, af en mærkelig følelse. Jeg rejste mig op i sengen og kigge hen mod døren.

Jeg fik øje på en dame, stå henne i døren og kigge ind af den mens den stod på klem. Vi kiggede lidt på hinanden da jeg ikke rigtigt var vågnet, men da jeg var, skreg jeg op så højt jeg kunne. Damen skyndte jeg væk.

Jeg tog mit baseballbat og min mobil jeg lige havde fået, og bevægede mig ned af trappen mens jeg ringede til min far.

Han kom hjem med det samme og ringede til politiet, som kom inde for 15 minutter igen. Mens jeg fortalte dem det hele, hørte vi lyde komme oppe fra taget. Politiet skynde jeg der op.

Det gik ikke så lang tid enden de kom ned igen, men damen i håndjern. Jeg kan huske hun kiggede på mig mens de førte hende hen til bilen, men døde øjne. Det var der jeg opdagede hun havde mit tøj på.

Not before bedWhere stories live. Discover now