Jeg var alene med min storesøster Daniela, da hun var 14 og jeg var 12.
Det var omkring slutningen om aftnen, og vores forældre ville først være hjemme den næste dag.Jeg sad på mit værelse og læste, da jeg hørte bankelyde på hoveddøren.
Da Daniela var på badeværelset, valgte jeg at åbne døren. Daniela havde sikkert bestilt pizza eller noget.Jeg kom ned til gange og skulle til at åbne hoveddøren, da jeg opdagede lyden kom fra bagdøren.
Jeg kiggede hurtigt ud af det lille vindue i døren, for og se hvem det var. Jeg så en mand, sikkert omkring 40'erne, stort hår, snavset tøj, for øje på mig gennem vinduet.
Jeg ville gå væk fra døren og ignorerer ham, men det udtryk i hans ansigt lignede han havde brug for hjælp, desuden havde han set mig.
Jeg åbnede døren men lod sikkerheds låsen blive på.
Da jeg åbnede døren lidt, begynde han at skubbe på den anden side. Han kunne dog ikke skubbe den langt med kæden på."Jeg skal låne jeres telefon!" Sagde han.
Han spurgte ikke om den, han sagde han skulle låne den. Jeg havde en dårlig følelse omkring det hele.
Jeg begynde og skubbe døren tilbage, og sagde til han at hvis han ikke gik lige nu ville jeg ringe efter politiet.Han skubbede sin hånd indenfor og prøvede på at skubbe kædelåsen af. Han trak dog hånden tilbage da jeg begynde og råbe efter min søster.
Jeg smækkede døren i og løb op af trappen og mødte min søster på halvvejen.
Vi ringede til politiet og ventede ovenpå.Der var gået noget tid og jeg var begyndt at blive virkelig sulten, så jeg gjorde noget dumt og valgte at gå neden under og hente noget mad.
Jeg var kommet ned af trappen og stod i døråbningen til køkkenet, da jeg hørte lyde fra stuen.
Der var helt mørkt der inde, og jeg gik ihvertfald ikke der ind.Jeg tog min mobil og satte blitz på.
Der var lige lys nok til at se at der stod en mand med siden til mig inde i stuen, men hovede var drejet i mig retning og kiggede lige på mig.Det gik op for mig at da manden havde trukket hånden til sig efter, jeg havde råbt efter min søster og jeg havde smækket døren i, havde jeg ikke låst den igen. Han havde åbnet døren ude fra og dirket kædelåsen af.
Jeg løb op af trappen op på mit værelse og låste døren. Efterfulgt af de små bankelyde på min døren og manden bede mig om at åbne døren.
Jeg råbte at politiet var på vej, og da stoppede han.Der gik 5 minutter efter hvor politiet ankom, man han var self for længst væk.
________________________________
Det er en rigtig historie der er blevet fortalt, i billedet jeg har lagt ud med historien er det ægte billede der blev taget med mobilen da det skete, så ved i det.Jeg er ked af jeg ikke har lagt noget ud længe.
Og 5.000 gange tak for 5k❤️
YOU ARE READING
Not before bed
HorrorEn masse fortællinger og historier der vil give dig gyset. Sande, falske, top 10 lister, 911 calls og fakta, held og lykke med at sove i nat. Not before bed stories! Advarsel: grammatiske fejl! Hvis du finder fejl fortæl mig hvor, så jeg kan rette...