My scar

246 8 5
                                    

Jeg ved stadig ikke hvordan jeg skal forholde mig til det der skete den nat. Bare tanken om det giver mig ikke kun kvalme, men for også mit ar til at dunke af smerte igen.

Jeg var taget til en fest med mine to bedste ven. Lad os kalde dem Jonas og Molly. Festen begynde omkring midnat, men på det tidspunkt mig, Jonas og Molly gik på var godt omkring to tiden. Vi havde mødtes hjemme hos mig før vi ville tage der hen, så tiden var fløjet fra os mens vi sad og snakkede.

Jeg boede ikke langt men heller ikke tæt på det hus festen blev holdt i, så det ville blive lidt af en gå tur.

Vi var gået omkring en halv kilometer, da Jonas åbenbart skulle tisse. Han gik derfor over vejen og lidt ind i skoven vi gik ved. Selvom det lyder som ikke så langt væk, var det.

Mig og Molly stod lidt og kiggede rundt. Jeg kan huske Molly skulle til at sige noget, før hun blev afbrudt. Vi begge hørte det og ventede os imod den retning vi mente lyden kom fra. vi kiggede hen mod nogle buske og hjørnet af et hus, da vores øjne mødte en andens skikkelses. Han trak hovedet ud fra hjørnet af huset så man kun kunne se hans øjne.

Mig og Molly kunne tydligt se han var på noget, da hans øjne var helt åbne og hvider end månen. Vi stod stille lidt tid, før vi hørte ham snakke til os.

"Er i alene?"

De ord. satte min krop i chok. Molly rev mig rundt i armen, for at løbe. Men uden vi havde hørt det, var en mand trådt op til os fra ryggen. Molly slog ud efter ham, mens hun råbte efter Jonas, og jeg, ja jeg stod felt stille, i chok, mens jeg så Molly slås mod en 2 meters høj muskuløs mand, mens Jonas kom løbende hen mod os for at hjælpe Molly.

Jeg bliv endnu mere overrasket, da jeg så han kom løbende hen mod mig, og ikke Molly.

"Bag dig!" Kunne jeg høre ham råbe. Det fik skubbet chokket af mig. jeg vendte mig om, og så den samme mand, der stod bag huset, stå over mig med en kniv i sin hånd, på vej til at svinge den ned over mig. Jeg kunne mærke nogle gribe fat i mine sider og skubbe mig til siden, i det manden svingede kniven ned over mig.

Kniven ramte langt ned i min overarm hvor jeg begynde at bløde. Jeg ramte jorden, og det var først da jeg rejse mig igen, jeg så Molly lægge på jorden med blod ned langs hendes ansigt.

Jeg vendte mig om mod vejen, og så en politibil komme kørende hen mod os.

Det endte med Molly og Jeg kom på hospitalet. Molly havde fået en hjernerystelse da muskelbundet havde smidt hende ned i jorden, Mens jeg har et ar på min overarm der kan minde mig om alt det der skete den nat.

Men det ikke engang det værste. Sener finder mig, Molly og Jonas ud af de to mænd gik rundt fra by til by og kidnappede piger for penge. Mig og Molly, var den aften tæt på at blive kidnappet, og solgt.

Not before bedWhere stories live. Discover now