Homeless man

283 8 4
                                    

Jeg var lige flyttet hjemmefra, ind i et lille hus i et lille nabolag. Huset var ikke særligt stort, men for en ene person var det fint nok.
Men allerede den første dag, begynde jeg at høre mærkelig lyde. Først i køkkenet, så badeværelset også soveværelset.  Jeg var ikke en person der var nem at skræmme, så jeg toede det var et egern eller en fugl eller noget.
Men en nat, blev jeg vækket at en høj hvertrækning, ikke min, men en andens. Jeg tænkt lyset, og hvertrækningen forsvandt.
Om morgenen da jeg lavede morgenmad, havde jeg hverken brød, mælk eller frugt. Det så ud til jeg spiste min mad meget hurtigt. 

I løbet af dagen var det blevet meget varmt, så jeg tændte aircondition for første gang, men der var stadig meget varmt. Jeg tjekkede alle stederne hvor der var aircondition også den i mit soveværelse. Jeg fandt ud af næsten ingen af den virkede. Jeg tog en lommelygte og lyste ind i den på mit soveværelse, og det eneste jeg kunne se, var den anden side af vægen.

Den nat havde jeg svært ved at falde i søvn. Jeg skulle konstant vende og dreje min pude for at få bare lidt kulde. Det varede dog ikke længe før jeg begynde at høre den høje lyd af hvertrækning, og denne gang var jeg helt vågen, så jeg vidste det ikke var noget jeg troede. Jeg kunne høre det kom fra min venstre side, hvor aircondition var. Jeg tog min lommelygte og lyste igen ind i den. Jeg begynde at skrige som en pige, da jeg opdagede der lå en mand inde i aircondition. Det første jeg så var hans Hvidt åbne øjne.

Jeg fandt så ud af lidt efter, der havde boede en farlig hjemløs mand i huset væge, og han har spist af min mad siden jeg flyttede ind.

Not before bedWhere stories live. Discover now