Jeg var ude på min sidste pizza aflevering om natten. Jeg havde kørt et godt stykke tid, da der var langt til huset fra butikken. Jeg kom til et stille område, omgivet af marker, skov og husene lå langt fra hinanden. Men jo længer jeg kom, begynde husene og forsvinde, til jeg kørte gennem en skov vej, hvis man kan kalde det.
Jeg kørte lidt tid inde i skov området, da jeg hørte en høj lyd, inde fra skoven. Jeg stansede bilen og rullede vinduet ned. Jeg kunne høre det var en kvinde der skreg. Jeg hoppede ud af bilen, tog min mobil og ringede 112 mens jeg gik tættere på skoven, det lød nemlig ikke til skrigen kom langt fra vejen.
Jeg ringede tre gange, men kunne ikke komme igennem, der var intet signal. Skrigen var også stoppet, så jeg ville lade som ingenting, hoppe ind i min bil, aflevere pizzaen og derefter ringe efter 112, da det først var der jeg ville få signal til det.
Jeg var ved og sætte mig ind i bilen igen, da jeg hørte blande bag mig knase under noget. Jeg hoppede ind i bilen og startede den, for jeg overhovedet fik sele på, jeg var sikker på der stod en og holde øjen med mig inde jeg kom tilbage og ind i bilen igen og kørte.
Jeg kom hen til en lille by og fandt huset. Jeg ringede på og en ældre dame åbnede. Jeg gav hende hendes pizza, da jeg så hun kiggede mærkeligt på noget bag mig. Hun kiggede så på mig og spurgte, "siden hvornår har i der lever pizza haft brug for en makker?". Det slog lige gennem mig. Jeg vente mig langsom om, og så der sad en mørk skygge af en person på bagsædet af min bil. Jeg kom ind hos damen og lånte hendes telefon da min var gået død, men da politiet kom, var personen væk.
Jeg er sikker på at det hele havde noget og gøre med de skrige fra skoven, og at det hele var planlagt.
YOU ARE READING
Not before bed
HorrorEn masse fortællinger og historier der vil give dig gyset. Sande, falske, top 10 lister, 911 calls og fakta, held og lykke med at sove i nat. Not before bed stories! Advarsel: grammatiske fejl! Hvis du finder fejl fortæl mig hvor, så jeg kan rette...