Sehun kolundaki ağrıyla açtı gözlerini. Gece üzerine yatmış olmalıydı. Doğruldu ve kolunu ovarak banyoya yöneldi.
Uyandığında odada kimse yoktu. Muhtemelen kahvaltıya inmişlerdir diye düşünüyordu.
Hazırlanıp banyodan çıktı. Yatağının üzerindeki telefonunu almak için eğildiğinde yatağın kenarındaki hediye paketlerine çarptı gözü.
Hepsini tek tek açıp bakmıştı.
Jongdae'den bir boxer 'ayrıntıya girmek dahi istemiyorum'
Jongin'den bir bere...
Chanyeol'dan bir basketbol topu...
Kyungsoo'dan bir kar küresi...
Minseok'tan bir bileklik...
Suho'dan bir saat 'ki eminim çok pahalıdır.'
Baekhyun'dan bir kaç tane eyeliner ve dudak bakım kremi...Kris'ten üzerinde "Hediye almak ve bu hediye benim tarzım değil." diye not olan bir kulaklık...
Tao'dan bir beyzbol sopası 'ne alaka ben de anlamadım'
Yixing'den bir roman...
Ve Luhan'danda gömlek ve pantolon... Gördüğünde içini ısıtan tek hediye...
Yüzünde yine o aptal sırıtışla odadan çıktı. Merdivenleri seke seke indi.
Yemekhanenin kapısından girer girmez arkadaşlarını gördü ve onlara doğru ilerledi. Yanlarına gittiğinde ilk konuşan Yixing olmuştu.
"Umarım hediyelerimizi beğenmişsindir Sehun."
"Tabiki Lay hepsini çok beğendim. Özellikle Chen'inkine bayıldım."
"Chen ne almışki?"
Baekhyun'un sorusu üzerine Chen kahkaha atmaya başladı. O böyle güldükçe herkes daha da merak ediyordu.
"Kalpli bir don."
"Nee hahahaha. Kalpli don mu?"
Chen bir anda ciddi bir hale büründü.
"Ben onu bulabilmek için kaç tane mağaza gezdim haberiniz var mı sizin?"
Herkes tekrar gülmeye başladı. Chanyeol hem gülüp hem konuşmaya çalışıyordu.
"Nereden aldın? Ben de kendime alacağım bir tane hahahahaa."
"İşte sorun da oradaya. Hiçbir yerde bulamadım. Allah'tan dolabın dibinde bir tane varmış. Yoksa hediyesiz kalacaktım."
Jongdae'nin söyledikleriyle Sehun öğürmeye diğerleriyse daha fazla gülmeye başladılar.
"Yukarı çıkınca ilk işim onu yakmak olacak."
"Sakın! O benim için çok değerliydi. Onu saklamalısın."
"Olur. İstersen çerçeveleyip duvarıma asarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APRIL
FanficTutunduğum dallar birer birer kırılırken, çaresizce düştüm cehennemine. Keşke biraz daha yaksaydın...