Ninova, gözlerini at arabasının penceresinden dışarda yanından geçip gittikleri ağaçların üstüne dikti. Aklında bu sabah, adının Roshni olduğunu öğrendiği hizmetkar kızla yaptığı konuşma vardı. Gözünün önüne geldi o sahne.
Roshni kolunu sıyırdı ve bileğini gösterdi. Bileğinde Yasak Diyar Arması vardı. Daha sonra tekrar konuşmaya başladı:
-Bakın ben buraya bilgi için sızdırılmış köstebeklerdenim. Abiniz Arkel' i tanıyorum ordudan. Ama size şunu söylemeliyim ki Lord, sizin sandığınız gibi biri değil, sizi kandırıyor. Ben yaklaşık dört yıldır burdayım. Ve bildiğim birşey var ki buraya geldiğimden beri ve hâlâ, Lord, Yüzbaşı Karin ile ilişki yaşıyor. Inanmıyorsanız benimle gelin göstereyim.
Ninova duyduklarıyla kafası karışmış bir şekilde Roshni'yi takip etti ve birlikte koridora çıktılar. Roshni başta koridoru kolaçan etti. Daha sonra tedbirli adımlarla birlikte şatonun sağ kanadına bakan bir pencereden dışarıyı gösterdi eliyle işaret ederek:
-İşte bak!
Ninova gözlerini dar dikdörtgen şeklindeki pencereden dışarıya çevirdi. Aşağıdaki bahçede Yüzbaşı Karin' in beline elini dolamış Lord' un çok geçmeden Yüzbaşı nı kendi bedenine yaklaştırıp öpmesiyle Ninova' nın gözleri şaşkınlıkla açıldı. Aldatılmışlık hissi karnına yumruk yemis gibi hissetti. Taşkınlık yaşayan bu duygularla dolan gözlerini yumdu ve derin bir nefes aldı. Roshni'nin konuşmaya başlamasıyla gözlerini pencereden ayırmadan dinledi onu. Roshni daha tedbirli ve yumuşak şekilde konuşuyordu:
-Demek istediğim ışte bu. Onlar iyi insanlar değiller.
Ninova bakışlarını onlardan kaçırdı ve meşalelerle aydınlatılan loş koridorunu eski taş tabanına dikti:
-Tamam Roshni,yardımların için teşekkürler. Sen git, kimliğin deşifre olmasın. Benim yüzümden başın belaya girer sonra. Ben ne yapacağımı iyi biliyorum.
Roshni kafasını ağası yukarı sallayarak ordan ayrıldı. Hemen ardından Ninova odasına geçti. Yaklaşık iki saat sonra odasina gelen lorda sevgilisi olup olmadığını sordu. Çünkü lordun cevabı ojun söyleyeceklerini belirleyecekti. Eğer evet derse demek ki başından beri kendisini o gözle bakmamıştı. Sadece küçük kuzeni olarak görmüştü. Ama cevabı hayır oldu.
Yani Ninova' yı pis emelleri için kullanmak istiyorlardı.
Birlikte koltuklara oturdular ve Ninova iki saat boyunc kafasında kurguladığı senaryoyu anlattı:
-Yasak Diyar' da çok da tuhaf şeyler olmuyor açıkçası. Bizim akademi hemen karargahın yanında. Sadece son bir haftadır, yani sınır ormanında olan o tuhaf şeyden sonra çok sık gidip gelmeye başladılar askerler. Bir araba gidiyor ötekisi geliyordu ve sürekli sokakta kraliyet askerleri dolaşıyordu. Ama başka bir tuhaflık daha vardı. Abimle birkaç gün önce bir kız çıkageldi. Buralıya benzemiyordu ve tuhaf davranışları vardı. Abim o geldiğinden beri çok daha ciddi ve tedbirli davranıyordu. Kız arkadaşı olduğunu söyledi ama ben inanmadım. Sonraki gün, kızla birlikte ata binip evden ayrıldılar. Ben de gizlice onları takip ettim ta Toprak Krallığı' nın sınırına kadar. Kızı orda başka bir kıza teslim edip eve döndü. Bundan başka tuhaf birşeyle karşılaşmadım.
Derin bir nefes aldı ve kafasındaki düşünceleri attı. Lordun, anlattıklarına inanmasını umud ediyordu. Böylelikle her ne arıyorlarsa onları başka yere gönderip zaman kazanabilirdi. O esnada Yüzbaşı Karin' in dün onu aldığı yere geldiğini farkedince arabacıya durmasını söyledi. At arabası durunca hemen ayağının dibinde, içinde okul forması olan torbayı aldı ve at arabasından indi. At arabası sessiz ormanda ilerleyip önce görüntüsü, daha sonra atın toynak sesleri kaybolunca etrafa göz gezdirdi. Hiçbir hareketlilik yoktu. Hemen pelerini ve elbisesini çıkartıp torbadan çıkardığı okul suitini ve pantolonunu giydi. Pelerini de yerden alıp üstüne geçirdikten sonra yerdeki siyah elbiseye tiksintiyle bakıp tekme savurdu. Daha sonra son bir kez daha etrafa göz gezdirip pelerinine daha da sarınarak kasabaya doğru yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK DİYAR EFSANESİ
Fiksi Ilmiah"Ağaçların arasından sıyrılıp onların yapraklarıyla oynaşan rüzgar, sessizce olacakları bekleyen insanların gergin yüzlerini yavaşça yalayıp geçti.Nefret ve öfke dolu bulutlar, olacaklara tanık olmak için biraraya gelirken beraberlerinde ölüm kokan...