-Ce?! întreb stupefiată.-Mergem la o petrecere, spune mult mai relaxat decât mine.
-Cred că-ți bați joc de mine! mă răstesc furioasă.
-De ce eşti atât de încordată? Te duc la o petrecere, nu la un azil de bătrâni.
Mă abțin cu toată puterea mea să nu-i trag una în față ca să-i şterg zâmbetul. Ăsta e motivul pentru care mi-a cerut să vin îmbrăcată aşa şi pentru care s-a comportat altfel cu mine. Asta avea în plan de la bun început. Parvenitul!
-N-am de gând să vin, spun foarte serioasă.
El îmi aruncă o privire dezaprobatoare şi se trânteşte pe scaunul de piele din capul mesei.
-Wow, dacă ştiam ca eşti aşa sălbatică, nu-mi permiteam să te invit, spune.
-Să mă inviți? Tu nu m-ai invitat, tu mi-ai impus! Şi ți se pare că sunt sălbatică din cauza asta?
-Ăhă, răspunde şi dă afirmativ din cap.
-Îți arăt eu ție, murmur în barbă. Să mergem! spun furioasă, îndreptându-mă spre uşă, fiind gata să-i demonstrez că se înşeală amarnic.
-În regulă, răspunde mulțumit de răspunsul meu şi se ridică de pe scaun.
Înainte să iasă în urma mea, aud cum strigă zgomotos "Să ai grijă de Katherine!"
Cu cine a lăsat-o? Eu sunt bona ei! Nu mai înțeleg absolut nimic. Omul ăsta e un bipolar cu acte-n regulă.
Mă aşez pe scaunul din dreapta, iar el porneşte maşina. Îmi arunc privirea pe geam, chiar dacă nu văd decât câteva lumini în depărtare. Mai bine asta decât să-i văd fața mincinosului astuia.
-Bun, acum că nu poți să te mai dai jos din maşină, o să-ți spun de ce am nevoie de tine, spune pe cât se poate de serios.
-Nu fi atât de sigur. Pot sări oricând, răspund.
-O să ignor ce ai spus şi o să mă chinui să fiu calm, pentru că la naiba, m-ai scos din sărite! ridică tonul.
-Eu?! Ce naiba am făcut eu? țip enervată de atitudinea ăstuia.
-Te plângi ca un copil de doi ani, asta ai făcut, înțelegi? răspunde şi-i pot citi furia de pe chip. Maxilarul încordat şi ochii îngustați îl dau de gol.
-Oh, serios. Presupun că ăsta e motivul pentru care mă cari după tine cine ştie la ce petrecere de oameni îngâmfați în cine ştie ce mină de aur, răspund sarcastică.
-Taci şi ascultă-mă, răspunde printre dinți. Aveam nevoie de cineva care să mă însoțească la petrecerea asta. E în joc reputația mea.
Îmi vine să vărs la auzul replicii. Asta fac toate aşa zisele personalități. Caută să nu-şi păteze reputația care este deja distrusă.
-De ce n-ai luat pe orcine altcineva? Poate pe cineva la fel de rafinat ca şi tine.
-Am nevoie de cineva care să tacă şi să nu mă facă de râs, se răsteşte la mine. Acum nu mai sunt aşa sigur că am făcut alegerea bună.
-Oh, păi nu e mare lucru. Mă poți lăsa pe aici pe undeva şi găseşti tu pe altcineva. Presupun că sunt destule pretendente care ar candida să-mi fie înlocuitoare, răspund ironic.
-Încetează cu sarcasmul ăsta ieftin! Te vei da drept iubita mea şi totul va fi bine.
-Iubită?! Omule, tu eşti în toate mințile, pentru că îmi dai impresia că nu!
CITEȘTI
Convergent
RomanceOrice femeie tipică visează la ziua în care îşi va uni destinul pentru eternitate cu cel pe care îl consideră sufletul pereche, însă nu şi când cel pe care crede că îl iubeşte o înşeală chiar sub ochii săi. Amanda Morgan, o femeie ce a t...