part 3.

738 39 0
                                    

Celý plán se točil kolem jedné osoby.Hned několik dní po smrti Alli jsme věděli kdo byl spolujezdec a proč se všechno tak rychle vyřešilo a to nám dalo odpověď na všechno.Nikdo z nás nevinil řidiče tolik jako JEHO.Kdyby nebylo něj,tak by řidič nepospíchal a nic by se nestalo;řidič vlastně plnil jen svou práci.Všichni se tedy shodli,že na vinně je ON.Vlastně to tak bylo i lehčí.svést všechnu vinu na něj.

Harry..Harry Styles se měl stát mým TERČEM.Dlouhou dobu jsem jeho jméno nemohla vyslovit.Nenáviděla jsem ho tolik,že jsem ani netušila kolik nenávisti ve mně je.Role v Danyho plánu se mi moc nezamlouvala jelikož to zahrnovalo hodně úsilí a trávení času s Harrym.

„Jeto jednoduché.Jediné co musíš zvládnout je;přinutit ho aby se do tebe zamilovat zbytek je hračka.Vplížíš se do jeho srdce,tak aby tě nemohl odstranit dokud s ním nebudeš hotova..Jeho láska k tobě bude jako nemoc,která ho bude ničit.Budeš poblíž když si bude myslet,že je sám.Budeš mu tak blízko,že nezjistí co ho ničí.donutíš ho trpět.“ Takhle přesně mi to Dany řekl.Kdyby jste jen slyšely jakým tónem mi to říkal.

Všechno to začalo hned druhý den.Dany měl zaplacený pokoj v jednom malým hotelu.Byl to,ale ten nejhorší hotel pokud se to tak dá nazvat který jste kdy mohli vidět.Bylo to,ale dokonalé místo pro naší “základnu“.Moc lidí tento hotel neobývalo a to se nám hodilo.Dany tam měl všechno.Na první pohled když jste vešli by jste si řekli,že je jejich fanoušek.Všude po zdech byly vylepené jejich fotky nebo mapy které trasovaly jejich pohyb po Anglii.Dany věděl o každém jejich kroku od smrti Alli.Přesně tak i věděl kdy se vrátní z turné zpět do Anglie a kam se ubytují.

Stála jsem před zrcadlem a rukama jsem byla opřená o hotelové umyvadlo.Hlavu jsem měla svěšenou dolu a přemýšlela zda to vážně chci udělat.Zvedla jsem hlavu a přiblížila se k zrcadlu a nanášela na své rty lesk.V zrcadle jsem,ale viděla Allison jak se před ním nakrucuje a upravuje své dlouhé vlasy.

Bez váhání jsem se rychlím pohybem otočila za sebe jestli tam není; nebyla.Pomyslela jsem si,že zase jen blouzním.Otočila jsem se zpět k zrcadlu a chtěla dokončit co jsem začala.Objevila se,ale zase.

„Je od tebe milé,že to pro mě děláš obě,ale víme že to nedokážeš.“ usmívala se jejím nevinným úsměvem.

„Mýlíš se.“  odpověděla jsem.

Stále jsem zírala do zrcadla kde byla Alli,která se naklonila a řekla „dokaž to“ a zmizela.

Vše bylo tak skutečné.Jakoby tam vážně byla a chtěla mně nějak vyprovokovat,ovládat mě.Tupě jsem zírala do zrcadla a nechápala co se právě stalo.Vždycky jsem cítila její přítomnost a vzpomněla si na nějakou chvíli s ní,ale nikdy to nebylo takové;tak skutečné.

Mike mě odvezl před bar kde měli údajně být.

„Co když se to nepovede? Nebudu s emu líbit nebo tak něco?“ obrátila jsme svůj pohled z okna na Mika.

„Proč myslíš že si tě Dany vybral? Jsi milá,hezká a ví že jste s Allison měli takové hry rády.Vždyť se kvůli tomu s ní taky několikrát pohádal,jelikož se mu nelíbilo,že si Alli zahrává i s jinými.“

Vystoupila jsem z auta a pomalím tempem došla do baru.Dany mi zajistil abych se tam bez problémů dostala.Když jsem vstoupila do baru byl skoro prázdný.Porozhlídla jsem se a po nějakých celebritách ani stopa.Došla jsem tedy k baru a objednala si něco k pití.

Čekala jsem tam asi hodinu a když pořád nepřicházeli rozhodla jsem se odejít.Byla jsem naštvaná na Danyho,který si byl jistý tím,že dorazí.Zaplatila jsem a vydala se ke vchodu.Z mého psaníčka,které jsem držela v ruce mi,ale vypadl lesk na rty. „Super“ řekla jsem si a sehnula se pro něj.

Když jsem se rukou sáhla na zem viděla jsem boty; někdo přede mnou stál.Rychle jsem zvedla svůj lesk a pomalu vstala.Můj dech se,ale zastavil.Stála jsem přímo naproti.Dívala jsem se do jeho očí.Do očí, které viděli umírat mou nejlepší kamarádku.Stála jsem jen několik centimetrů od člověka kterého jsem tolik nenáviděla.

„Jsi v pořádku?“ promluvil na mě a tím praskl tu velkou bublinu kterou jsem kolem sebe měla.

Nebyla jsem,ale schopná odpovědět a tak jsem jen přikývla a stále si ho porhlížela.

„J-já jsem Harry“ podal mi ruku a pousmál se.

„Spencer“ podala jsem mu tu svou.

„Jsi tu sama? Můžeš se přidat k nám.Teda pokud chceš.“ pousmál se a ukázal na ostatní.

„Ráda“ vrátila jsem mu úsměv.

Vše začalo jít podle plánu.Strávila jsem s nimi celou noc-Byli veselý,milý a kamarádští.Moje pozornost ovšem patřila hlavně Harrymu. Celý večer jsem s ním flirtovala a navzájem jsme si vyměnili čísla.Nebylo to těžké jelikož s Allison jsme tu hru hráli pořád.

Odcházela jsem z klubu dřív než oni a Harry semnou šel čekat ven kam měl přijet Mike a odvézt domu.Čekali jsme tam celkem dlouhou chvíli a tak mi půjčil jeho sako přes šaty aby mi nebyla zima.Když přijel Mike vzala jsme jeho sako a přistoupila k němu blíž.Naklonila jsem se a hodila přes jeho ramena sako.Usmála jsem se a nastoupila do auta.Když jsme odjížděli otočila jsme se a stále ho sledovala.Pořád tam stál a jen se usmíval.

TARGET cz/skWhere stories live. Discover now