part 8.

449 23 0
                                    

Seděla jsem jen a sotva dýchala.Bála jsem si,že si vzpomene.Netrvalo by Harrymu dlouho aby si dal všechno dohromady.

„No asi jsem si tě  s někým splet.Mějte se.“ Mávl rukou a odešel.Já s konečně mohla pořádně nadechnout.

Ještě chvilku jsme byli u Harryho doma a pak se rozloučili a měli namířeno zpátky.

Se všemi jsem se rozloučila a šla k autu kde jsem se opřela a čekala na Harryho.Chtěla jsem aby se s nimi mohl v klidu rozloučit o samotě,jelikož vím,že je dlouho neviděl.

Když jsem čekala přišla mi zpráva.Koukla jsem si na display a psal mi Dany.

 „Děkujeme,že jsi nám ukázala tajný dům rodiny tvé lásky.Jen tak dál Spec.Možná,že nechceš už být dál součástí našeho týmu,ale nezbavíš se nás tak snadno.S láskou Dany.xX“

 Byla tam přiložená i fotka,která nebyla ani 5 minut stará.Začala jsem se rozhlížet kolem sebe.Nemohla jsem uvěřit tomu,že v tom pokračuje a sleduje mě.

Chtěla jsem všeho říci Harrymu,vážně chtěla ale nebyla jsem si už jistá tím zda by to pomohlo nebo by bylo všechno ještě horší.Dany mě přesvědčil,že je schopný čehokoliv.

Když jsme se vrátili zpět do města,Harry šel s ostatními do studia a já domu.Chodila jsem po domě z místa na místo.Přemýšlela jsem co mám dělat.Každý můj nápad by skončil stejně.Bála jsem se něco udělat,jelikož jsem se bála Daynho.

Přišla mi další zpráva a tentokrát byla od Mika :

„Něco se chystá.Buď připravená.“ Nechápala jsem moc zprávu od něj a už vůbec jsem netušila proč mě varoval.Sama jsem se ptala zda by to mohla být jen past.

Chvilku jsem přemýšlela nad tím co by ta zpráva,ale mohla znamenat a netrvalo mi dlouho abych si to dala dohromady.

„Dany mě sledoval k domu kde bydlí rodiče Harryho a Mike mi napsal,že se něco chystá takže..“ přemýšlela jsem nahlas. „Další na řadě jsou oni!“

Běžela jsem do pokoje a zavřela za sebou dveře.

Když jsme se vrátili zpět do města,Harry šel s ostatními do studia a já domu.Chodila jsem po domě z místa na místo.Přemýšlela jsem co mám dělat.Každý můj nápad by skončil stejně.Bála jsem se něco udělat,jelikož jsem se bála Daynho.

Přišla mi další zpráva a tentokrát byla od Mika :

„Něco se chystá.Buď připravená.“ Nechápala jsem moc zprávu od něj a už vůbec jsem netušila proč mě varoval.Sama jsem se ptala zda by to mohla být jen past.

Chvilku jsem přemýšlela nad tím co by ta zpráva,ale mohla znamenat a netrvalo mi dlouho abych si to dala dohromady.

„Dany mě sledoval k domu kde bydlí rodiče Harryho a Mike mi napsal,že se něco chystá takže..“ přemýšlela jsem nahlas. „Další na řadě jsou oni!“

 Běžela jsem do pokoje a zavřela za sebou dveře.

Vzala jsem si polštář a začala do něj křičet.Vážně jsem už jsem nevěděla co mám dělat.Byla jsem strašně rozčílená na to,že jsem to nechala zajít takhle daleko.Uvědomila jsem si,ale že Harryho rodině se nesmí nic stát.

Vzala jsem si tedy klíče od auta a rozeběhla se ven.

 Než jsem dojela k domu kde bydlí teď Harryho rodina byla už tma.Nevěděla jsem přesně jaký je můj plán,ale věděla jsem,že se musím ujistit,že se jim nic nestane.

Vystoupila jsem z auta a šla k domu.Bez váhání jsem začala klepat na dveře a až potom si rychle promýšlela co odpovím až se mě zeptají co tam dělám.Klepala jsem dlouhou dobu,ale nikdo mi neotvírat usoudila jsem tedy,že nejspíše nebudou doma.Pro jistotu jsem ještě procházela chvilku kolem domu a zkoušela se dívat do oken,ale podle všeho bylo všude zhasnuto.

Chodila jsem tam nějakou dobu a pak jsme si řekla,že zprávu Mika nejspíš donutil poslat Dany aby mě vyděsil a taky se mu to podařilo.Nejspíše mě teď sledoval z dálky a dělal si ze mě srandu.Rozhodla jsem se tedy,že se vrátím zpátky domů.

Cestou k autu jsem,ale slyšela menší výbuch.Rychle jsem se otočila a viděla celý dům v plamenech.

Zůstala jsem stát na místě s vyděšeným výrazem v tváři.Než jsem se odsekla všude kolem už pobíhali hasiči a zvědaví lidé.Chvilku jsem jen stála a v pozadí vše sledovala dokud nevyhlásili,že v domě nikdo nebyl.Na jednu stranu jsem si oddychla a na druhou jsem měla sevřený žaludek.

Nasedla jsem do auta a vzápětí začala brečet.

 Došlo mi,že tohle je už více než jen nějaká hra.Dany mohl někoho z nich klidně zabít.Věděla jsem,že za všechno můžu já a tím pádem to bylo ještě těžší.Teď už nebylo cesty ven a já netušila jak tohle všechno ukončit.Čím více chci aby to skončilo,tím více to pokračuje.Čím blíž jsem k tomu abych řekla Harrymu pravdu tím horší věci se dějí.

 Seděla jsem v autě a neměla pojem o čase.Několikrát mi zvonil telefon,ale i ten jsem ignorovala.Prostě jsem seděla a brečela.Potřebovala jsem ze sebe dostat všechno ven.Takovou dobu jsem v sobě všechno dusila a snažila se být silná.Nebrečet před Harrym,kluky nebo Danym.Pravdou je,že jsem vůbec nebyla silná.Každý den jsem byla uprostřed dění toho všeho a musela se tvářit,jakože se mě to netýká.Tvářit se jako bych mu neničila život.Měla jsem plné zuby všech těch lží a her.Přála jsem si abych do toho nikdy nešla a nikdy to nezačala.Nemusela bych nic řešit a mohla klidně žít.Byla jsem si,ale vědoma i toho,že bych nikdy nepoznala Harryho.

 Když jsem seděla před domem nějakou tu dobu utřela jsem si slzy a upravila si řasenku.

Bylo pozdě a já s musela vrátit domu a tam jsem zase musela být ta samá Spencer.Nechtěla jsem aby mě někdo viděl brečet,nechtěla jsem projevit žádnou slabost.

TARGET cz/skWhere stories live. Discover now