Ráno jsem vstala šla jsem si udělat do kuchyně snídani.Když jsem se vrátila do pokoje viděla jsem Danyho jak stojí před mým zrcadlem jen v ručníku.
„Co tady proboha děláš?“ zavřela jsem za sebou dveře aby ho neviděli rodiče.
„Přišel jsem se zeptat jak šel náš plán.“ Usmál se a dál se utíral ručníkem.
„Dobře..Myslím.Počkat; ty ses koupal u mě v koupelně?? seděla jsem na posteli a prohlížela si jeho vypracované tělo.Musím uznat,že tělo měl pěkné. Když si všiml,že na něj zírám odvedla jsem pozornost.
„Zapomeň na to.Jak jsi se sem vůbec dostal?“
„Spencer.Neni pro mě těžký se dostat k vám do domu.Radši mi řekni jak to včera šlo.“
„No má moje číslo,ale zatím se neozval.Co když už se ani neozve?“
Jen co jsem to dopověděla zahrál mi mobil.Koukla jsem se a volal Harry.Chtěl se odpoledne sejít a já souhlasila,ale nebyla jsem moc nadšená.
„Vidíš,že jsi to zvládla.Jen tak dál.“ mrkl na mě Dany a odešel z mého pokoje.
Odpoledne jsem tedy měla s Harrym schůzku.Nechtěla jsem říkat rande.Byli jsme se společně najíst v restauraci a on mi vyprávěl různé věci.Nemusela jsem se ani nijak vyptávat,on mi vše říkal sám.Dany mi,ale dostatečně nevěřil a chtěl abych naše rozhovory nahrávala na mobil.
Stalo se to takovou nepsanou tradicí.S Harrym jsme se scházeli čím dál častěji.Na přání Danyho jsem všechno nahrávala a večer nebo druhý den ráno jsem mu nosila paměťovou kartu z mobilu a on si vše přehrával.
Dany měl kamarády všude možně a tak pro něj nebylo těžké pustit ven něco z toho co mi Harry řekl.Začalo to malými nevinnými články v novinách.Cokoliv Harry řekl se použilo proti němu.Jak Dany,ale řekl na začátku.Harry si mě pustil příliš brzy moc k tělu a nechal si mě zarýt pod kůži a tak ho ani ve snech nenapadlo,že já bych mohla být ten “donašeč“.
Každým dnem jsem byla Harrymu,ale i ostatním blíž.Seznámil mě se všemi víc abych je neznala jen z baru.Dřív než bych to sama postřehla jsem s nimi trávila každou volnou chvilku.S Danym a ostatními z party jsem se scházela po večerech nebo brzy ráno.
Danyho plán se začínal zdokonalovat.Stávala jsem se jejich nejlepší kamarádkou a s Harrym jsem si byla blíž než s ostatními.Snažila jsem se,ale vše nechat jen na kamarádské úrovni, jelikož i tohle divadlo a přetvářka na kamarádku mě začínala unavovat.Harry mi pořád říkal,že ho ke mně něco přitahuje,ale že si mně natolik váží jako kamarádky,že nechce nic uspěchat.
Měla jsem šanci poznat Harryho z té druhé stránky.Měla jsem možnost vidět jeho skutečné chování místo toho pózování před kamerou nebo foťáky. Věděla jsem,že semnou byl sám sebou.Myslel si,že mi může všechno říct a že ho nezradím a to přesně hrálo Danymu do karet,tohle on chtěl.I když byli chvíle kdy se mi Harry svým chováním líbil,pořád jsem v něm viděla tu bezcitnou osobu,která si zaslouží trpět.Někoho komu chci ublížit.Koho jsem chtěla nechat trpět tak jako jsem trpěla já,aby věděl jaké to je.
K tomu divadlu patřilo,ale i se sladit svůj život z toho jejich.Okusila jsem ten druhý svět.Svět plných pištících fanynek a fotografů,kteří je sledovali na každým kroku a čekali až udělají nějakou chybu.Jak odporné by se to mohlo zdát,ale já dělala to samé,vlastně byla jsem horší.Hrála jsem jejich kamarádku a k těm chybám je prakticky sama dováděla.
Musela jsem snášet útoky a nenávistné dopisy nebo zprávy od jejich fanynek. Jakmile mě viděli častěji po boku s Harrym rozjeli team Anti-Spencer.Zastavovali mě na ulici a psali zprávy.Začali mě podezírat a chtěli na mě najít jakoukoliv špínu.Bylo mi jasné,že tohle dělají asi každé holce co si s nimi začne,ale já věděla,že můj štít není čistý.Bylo divné číst všechny ty tweety:
„Je to jen další mrcha! Využije Harryho a pak ho odkopne.Hraje jen nějakou hru a pak mu ublíží!“
Nebylo to příjemné číst,ale každá z nich měla z části pravdu.Vždyť každá z nich by pro něj byla lepší.Čas strávený s ním byli jen lži,pouhá hra.
Dany nemrhal časem.Měl všechno propracované a věděl přesně co jim může ublížit.Začínal je postupně rozhádávat mezi sebou.Věděl co jim všem ublíží a kvůli čemu budou schopni jít i proti sobě a to byl jejich holky.Louis,Zayn i Liam byli obviněni,že podváděli své přítelkyně.Sice to s jejich vztahy nic moc neudělalo,ale hádali se.Liam a Danielle se dokonce na nějakou chvíli rozešli.Niall sice neměl přítelkyni,ale nedalo moc práce Danymu aby spojil všechny,kteří budou ochotni jít proti Niallovi.Začali mu psát jak do kapely nepatří a podobné věci.Vzalo ho to a pak už se s nikým z kluků moc nebavil.Spíše chtěl být sám.
Danyho plán tím vyšel.Ublížil tím Harrymu.Kluci se mezi sebou hádali a hrozili,že opustí kapelu.Často když jsem šla za Harrym jsem zůstávala za dveřmi.Slyšela jsem jak se hádají.
Několikrát jsem viděla Harryho brečet,ale nebylo mi z toho nejlíp.Nechápala jsem to.Vždyť tohle jsem chtěla.Chtěla jsem ho vidět trpět.Když jsem tohle chtěla,proč jsem se tedy necítila líp? Pravdou bylo,že čím delší dobu jsem s nimi strávila tím menší má nenávist byla.
YOU ARE READING
TARGET cz/sk
FanfictionSpencer Gray je sice 16 let,ale přesto má dá se říci báječný život.Je to sebevědomá,milá,přátelská a slušně vychované holka.Krom tohohle všeho měla také svou nejlepší kamarádku Allison (Alli) Fielts,která pro ni byla jako sestra.Společně sdíleli s...