Konuşma I

132 25 4
                                    

Genç kız duyduğu cümle ile gözlerini kocaman açtı. Şaşırmıştı. Tamam sakinleşmişti ama Kerem'le konuşmak dahi istemiyordu. Aras onun şaşırmış halini görünce 'merak etme Tuğçe'de gelecek dördümüzün konuşup bir çözüm yolu bulmamız lazım sence de öyle değil mi Kerem' dedi. Beren Kerem'e daha önce bakmamıştı bile nasıl görünüşü var Aras'la benziyorlar mı onun hakkın da hiçbir şey bilmiyordu. Daha önce sesini bile algılayamamıştı. Beren Kerem'le bakmak istemiyordu. Aras'a sarılmış bir şekilde oturuyordu. Kerem 'bence de konuşmalıyız aileler dışında kimse memnun değil' dedi. Beren'in aklına bu sefer ailesi geldi. Nasıl böyle bir şey yapabildiklerini anlayamadı. Bunları düşünürken gözleri dolmaya başlamıştı. Aras Kerem'le konuşmaya devam etti.
Aras 'Nasıl olacak bilmiyorum ama bir yol bulmalıyız ikinizin de üzülmesini istemiyorum' dedi. Beren Aras'ın onu her zaman koruduğunu biliyordu ama ondan bunları duymak onu gülümsetti.
Kerem 'Bence anlaşmalı bir evlilikten başka bir yolu yok. Çünkü bundan zararlı çıkacak bir tek ben değilim' dedi. Beren daha evlenmek zorunda olduğu konu hakkında bir şey bilmiyordu tıpki evleneceği kişi hakkında bir şey bilmemesi gibi. Araba durdu. Eve gelmişlerdi ama Beren arabadan inmek dahi istemedi. Çünkü Kerem'le konuşması gerekecekti ve bu Aras'ın önünde olacaktı. Hepsi arabadan inince arabanın yanında bir taksi durdu. Arabadan biri indi. Tuğçe geldi. Beren onu görür görmez istemsiz olarak gözyaşı aktı. Artık istemeden ağlıyordu. Buna engel olamadı. Tuğçe hemen Beren'in sarıldı. 'Beren canım iyi misin' dedi. Beren kafasını olumsuz anlamda salladı. Tuğçe konuşmasına devam etti 'ne oldu neden kötüsün neden ağlıyorsun' dedi. Beren cevap verecekken Aras 'içeride konuşalım geçin içeri' dedi. Sesi gergin çıkmıştı. Kerem ise neredeyse hiç tepki vermiyordu sanki onun için olsada olur olmasa da olur gibi bir hali vardı. Herkes içeriye geçince Aras ' prenses gel odaya gidelim uzan dinlen sonra konuşalım olur mu' dedi. Beren bir an önce konuşmak istedi ve başını olumsuz anlamda salladı. Aras ' o zaman biz Tuğçe'yle kahve yapalım siz oturun' dedi ve ikisi beren bir şey diyemeden mutfağa gitti amaçları onları yalnız bırakmaktı çünkü Aras biraz da yalnız konuşmaya ihtiyaçları var diye düşündü. Beren konuşmak istiyordu kafasında milyonlarca soru vardı ama bir kez olsun Kerem'in gözlerine bakamadı. Kerem bu durumu anladı Beren'in aklında ki soruları tahmin ediyordu ama onları cevaplamak yerine Beren'in şokla söylediği, onun çoktan söylediğini dahi unuttuğu aklına gelen soruyu sordu.
'Sevdiğin kişi kim?'

UNUTULMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin