"Ďalej." povedal som osobe za dverami. "No ahoj." pozdravila ma Liz. Bol som dosť zmätený, pretože som nevedel, čo robí v mojej izbe, ktorá bola mimochodom uprataná, čo je u mňa dosť neobvyklé. "A...ahoj. Ty čo tu robíš?" spýtal som sa jej prekvapene. "Ty si zabudol? Ty si naozaj zabudol. Však sme sa dohodli, že dnes prídem ku tebe a urobíme si "babskú jazdu" a urobíme si večer plný zábavy." "Jááj. Preboha prepáč. Fakt som zabudol, ale tak dúfam, že sa nehneváš. Samozrejme som veľmi rád, že si tu a prídem na iné myšlienky. Tak sa zlož a ja nám pôjdem urobiť čaj." Liz si položila jej koženný ruksak s príveskami na kľúčenkách na posteľ a ľahla si na ňu. "Som tu inak dlho nebola u teba. Inak, tie Gaga obrazy sú neuveriteľné." povedala s úžasom Liz. "To teda sú. Maminka mi dala urobiť na narodeniny." povedal som jej. "Ale ty si ešte nemal narodeniny." povedala začudovane. "Však predčasný darček ty tupelo." "Aháá. No ja som nechápava už. Úplne mi z neho šibe." "Z koho?" "Však z Kevina." Chvíľu som sa na ňu nechápavo dívál, že o kom hovorí. "Ten chalan zo školy, čo sa po mne díva." povedala monotónnym hlasom. "Áno!" Už viem!" skríkol som, že mi to konečne došlo. "No to ti trvalo teda." "Prepáč, ale som trochu unavený, ale inak v pohode. No a čo sa to stalo medzi vami?" opýtal som sa jej. "Akože zatiaľ nič moc, ale myslím, že by z toho mohlo niečo vzniknúť." povedala s nadšením. "Teším sa s tebou a veľmi ti to prajem." povedal som Liz. "Ďakujem lasiak. Moc si to vážim. Dúfam, že aj tebe to výde s Adamom, pretože by ste boli veľmi krásny pár a dosť sa k sebe hodíte." "Ja tebe ďakujem Liz. Proste ty si taká moja mrdka, ktorá súhlasí s každou mojou kravinou a vo všetkom ma podporí a to si na tebe veľmi vážim." "A aj vždy budem pri tebe Patrik." a objala ma. Išiel som nám zatiaľ do kuchyne urobiť čaje. Ja som si dal lesné plody a Liz malinový. Doniesol som ich do izby, položil na stôl a prisadol som si k Liz na posteľ. "Aké to je byť zase doma?" spýtala sa ma. "Je to divné. Proste, je tu tak prázdno. U tety Monici bol Jacob aj Linda a mal som sa tam s kým porozprávať, ale tak uvidím, ako to bude tu u nás. Snáď sa dá už všetko konečne doporiadku a budeme zas ako normálna rodina, ktorá spolu normálne vychádza a žije spolu." "Neboj sa. Verím, že bude zas všetko v poriadku. Predsa sa vám otec ospravedlnil, tak si myslím, že to myslel úprimne a vážne a ešte vám dal aj sľub. A vieš ako sa hovorí. Slovo robí chlapa a bolo by to od neho už veľmi úbohé, ak by ho porušil. Potom by to nebol naozaj chlap, ale zbabelec. Tak uvidíme, dajte tomu čas a všetko sa bude vyvíjať tak, ako má. Ja ti držím palce, nech to všetko dobre dopadne. Uvidíš, že od teraz bude všetko len a len lepšie. Sľubujem." povedala Liz a usmiala sa. Liz má krásny úmev a prekrásne biele zuby. Doslova hollywoodský. "Kiežby sa stali tie krásne veci tak, ako hovoríš. Ale tak otec je dospelý človek a myslím, že má už rozum nato, aby si všetko uvedomil a napravil to." povedal som a išiel som nám zobrať čaje zo stola. Podal som Liz jej šálku a sadol som si ku nej do tureckého sedu. Stále jej niekto vypisoval a záhadne sa usmievala na mobil, ale extra som to neriešil. Sedeli sme tam potichu a zrazu ako keby som ani neexistoval. Bola stále zahľadená len do toho telefónu, tak som to ticho rozbil. "Čo sa tak uškŕňaš na ten telefón?" "Čo?" zdvihla hlavu akoby ma vôbec nepočula. "Že čo ti je stále také smiešne, keď sa usmievaš na ten mobil." "Jááj. Ale nič podstatné." povedala a mávla rukou. "Veď hovor. Vieš, že som zvedavý a musím všetko vedieť." "Veď naozaj nič, len Kevin mi píše." "Ahá, tak preto. Aj som si myslel. A ako to je teraz medzi vami vlastne?" "Patrik ja sama poriadne neviem. Dívame sa stále po sebe a už sme sa aj rozprávali, čo si myslím, že je fajn, ale či by chcel aj niečo viac je otázne. Samozrejme, že ja by som bola len rada, ak by bolo niečo viac, ale nechám tomu čas a na nič nebudem tlačiť. Keby sa moc uponáhľame, tak by bolo všetko nahovno a ako by niečo začalo medzi mnou a ním, tak by to aj tak rýchlo skončilo. Pamätáš si na Marka? S ním som sa dala dokopy po týždni poznania a náš "vzťah" skončil po týždni. Síce som bola z toho dosť na dne, ale teraz viem, že by to nemalo budúcnosť. Preto sa teraz budem snažiť predísť rovnakej chybe s Kevinom. A presne to isté urob aj ty s Adamom. Daj si pozor nato, aby si sa príliš rýchlo nezamiloval a potom aby si sa príliš rýchlo nesklamal. Užívajte si každú jednu sekundu spolu a neponáhľajte sa nikam." "Asi neskoro Liz. Už som sa asi zaľúbil. Len by ma tiež zaujímalo ako to cíti on. Tiež či chce niečo viac, alebo len kamarátstvo a neboj sa dám si veľký pozor a neurobím dúfam takú chybu, ako ty. Ďakujem Liz. Ďakujem." Boli skoro dve hodiny ráno, ale Liz mi ešte robila malé copíky z vlasov. Som za každý výstrelok, tak prečo nie. Keď mi ich konečne dorobila, tak boli asi tri hodiny ráno. Liz si ľahla na moju posteľ a ja na nafukovačku, ktorú som mal na zemi vedľa nej. "Dobrú noc a pekne sa vyspi." povedal som jej. "Dobrú noc zlato." povedala a zaspala. Ja som ešte poďakoval za všetko čo mám a zaspal som tiež...."Nie, to nie. Prosím nie. On nemôže byť mŕtvy. Niéé...
ESTÁS LEYENDO
Patrik March (SK)
RomanceToto je veľmi silný príbeh a písaný podľa reálneho života. Tento príbeh je o chlapcovi menom Partik March. Je to mladý, 15 ročný tínedžer z Ohia. Nepotrpí si na drahé a luxusné veci, má vždy rovnaký účes a predsa je niečím výnimočný. Je to obrovský...