~Pozvanie~

235 37 11
                                    

Táto časť je venovaná najlepšej kamarátke Vevke.

Keď som sa ráno zobudil, tak veľmi snežilo. Áno sneh milujem, ale keď ho je už veľa a ešte je kašitý, tak to nemusím. Bola sobota. Takto som sa mohol zobudiť u Liz, ale nemohol som tam zostať, keď mi povedala, čo ku mne cíti. Áno, možno z toho robím drámu, ale prišlo mi to celé sprosté, keď bola opitá a ktomu sa láska vyznáva za triezvého stavu. Viem, že mi vyznala jej city, ale nemyslím si, že boli aj pravdivé a úprimné. Pod vplyvom alkoholu človek urobí a povie čokoľvek, poznám to zo skúseností otca a ona ho mala naozaj veľa. Správu od nej som si ešte ani neprečítal. Aj tak by tam boli samé hatlaniny a nezrozumiteľné slová a určite sa ospravedlnila. Ja sa zato na ňu nehnevám, teda už nie, ale vtedy som bol naštvaný. Nebudem to riešiť radšej. Vstal som z postele a pozrel si tu prekrásnu bielu krajinu z okna. Išiel som do kúpelne, umyl som sa a šiel som na raňajky, teda už obed, kedže bolo 12:30. Ale tak domov som prišiel okolo 2:20, tak nič zvláštne. "Dobré ráno spiaca kráska." povedala s úsmevom Linda. "Dobre ráno sesternička." "No ako bolo na párty?" "Ale, ani sa nepýtaj." a sadol som si za stôl. "Chápem. Poznám také stavy." a zasmiala sa. Myslela si, že som sa asi poriadne dal dole, aj keď opak bol pravdou, ale nechcelo sa mi to rozoberať. Najedol som sa a šiel som si zas ľahnúť, ako to mám po obede vo zvyku. Zapol som notebook a prihlásil sa na facebook. Prekvapivo tam nebola žiadna správa od Liz. Nemal som moc náladu si vypisovať s niekým, tak som len pozrel novinky, aké ocenenie zas vyhrala Lady Gaga a odhlásil som sa. A áno, Gaga je moja najväčšia láska. Bol to nudný deň. Sedel som doma, počúval pesničky a kreslil. Zakričala na mňa mama: "Patríík, ideš mi pomôcť do obchodu s nákupom?" Veľmi sa mi teda nechcelo, ale súhlasil som. "Jasné počkaj, len sa oblečiem." "Čakám ťa dole." Obliekol som sa a zišiel som dole do haly. Mama už bola prichystaná pri dverách, tak som sa rýchlo obul, dal som si bundu a vyrazili sme. Požičiali sme si auto tety Monici. Koniec koncov mali dve autá, takže im to nerobilo problém. Naše bolo u nás doma, ale od príchodu mami z nemocnice sme tam ešte neboli. Konečne sme dorazili. Zaparkovali sme a vošli sme do supermarketu. Naša prvá zastávka viedla k ovociu a zelenine. Milujeme bio šťavy. Mama išla do oddelenia s potrebami na pečenie a ja som si išiel zatiaľ pozrieť časopisy, čo boli kúsok od pokladne. Išiel som medzi uličky, keď zrazu do mňa niekto spredu narazil. "Nevidíte alebo č..." Ani som nedopovedal vetu, keď som zistil, kto to je. "Adam?" "Ahoj Patrik, prepáč, ale díval som sa do mobilu a nedával som pozor." "Oh, ale to nevadí." a usmial som sa. Jeho oči boli prekrásne. Bolo z nich cítiť vášeň, lásku a sexuálnu krutosť a to ma na ňom nesmierne priťahovalo. Mal jednoduché, ale zato na ňom krásne biele tričko, čiernu koženku a čierne džínsy. Nikdy som nevidel, aby bola čierna farba tak sexuálna, ako na ňom. Mal nádherné pery, ktoré som chcel každú sekundu ochutnať. Jeho dokonalá, korenistá, mužná vôňa ma priťahovala ešte viac. Bolo z nej cítiť cédrové drevo a limetku. Vedel som, že on je ten anjel, ktorý prešiel celým nebom, kým bola búrka. "A čo ty tu robíš?" spýtal sa ma s úsmevom. "Mama potrebuje niečo na varenie, tak som išiel s ňou. Nechcelo sa mi byť doma. A ty čo tu?" "Neuveríš mi, ale to isté ako ty." povedal mi a zasmial sa. Jeho úsmev bol ako príval toho najkrajšieho nočného prílivu, na tej najkrajšej pláži. "Tak to sme si teda vybrali vhodnú chvíľu." povedal som mu. Videl som zrazu na ňom nejakú neistotu, alebo ako popísať ten stav a zrazu sa spýtal: "Počuj, tá zlomenina sa mi hojí veľmi rýchlo a čoskoro mi dajú dole sádru, tak nechcel by si ísť na rande? Alebo len von? Vieš, keď nám to nevyšlo minule." Neváhal som a hneď som odpovedal. "Samozrejme, budem veľmi rád." "To aj ja. Už mi volá mama kde som, tak zatiaľ pa. Ano mami? Ja som..." a odišiel. Stačilo mi málo a už by som sa neovládol a asi by som ho pobozkal. Ale chcem, aby sme išli nato pomaly. Neznášam, keď niekto na niekoho s niečím tlačí a hlavne nie vo vzťahu. Veď vzťah a láska nie je o tom, aby si len pár čo najskôr zasexoval, ale aby si spolu užívali každú jednú minútu spolu a vychutnávali si každý okamih. Keď som konečne našiel mamu, tak sme išli zaplatiť. Vyšli sme na parkovisko a Adam práve odchádzal v aute s jeho mamou domov. Uvidel ma a usmial sa, tak som mu úsmev opätoval. Zas ma zaplavil pocit šťastia v celom tele. Nasadli sme do auta a vyrazili domov. Prišli sme už za tmy a to nebolo ani veľa hodín. Vyložili sme nákup a išiel som do izby. Nemal som chuť na večeru, nebol som veľmi hladný. Išiel som si zahrať nejakú hru po viac ako roku na počítač. Jacob mal veľmi veľa hrier. Mal hlavne také krvavé, ale také ja nemusím. Našiel som medzi nimi The Sims 3. Milujem tú hru. Baví ma tam vytvárať si rodinky a všeliaké kraviny okolo. Ani som sa nenazdal a zrazu prešli dve hodiny. Išiel som sa teda umyť a prezliecť sa do pyžama. Zišiel som dole, že si idem niečo zobrať do kuchyne pod zub, keď v tom niekto zazvonil. "Mami? Ty niekoho čakáš?" spýtal som sa jej. "To isté som sa chcela opýtať aj ja teba, pretože ja nie." "Ani ja, to je to." Naozaj som nevedel, kto to mohol byť. Otočil som sa teda v kuchyni na päte a išiel som otvoriť. Stlačil som kľúčku a otvoril som.

Patrik March (SK)Onde histórias criam vida. Descubra agora