"Dobre ráno svet!" Vstal som s naozaj skvelou energiou, oddýchnutý a pripravený do nového dňa. Ešte stále sme boli u tety Monici, ale mne to nevadilo. Prezliekol som sa, umyl sa a išiel som sa naraňajkovať. Dal som si ovocie s lupienkami a mliekom. Neverili by ste, ale je to naozaj skvelé, vždy ma to nabudí. Potom som si dal bundu, šál a nové topánky, ktoré som dostal ako darček od maminky a išiel som Liz naproti. Stretli sme sa v polke cesty od mojej tety. "Ahoj, ty Bitch." pozdravil som ju s úsmevom, na ktorý nebola takto z rána u mňa zvyknutá. "No ahoj, ahoj. Ale pozrime sa, kto nám to tu žiari ako slniečko. Čo sa niečo stalo, keď taká skvelá nálada? A veď aj konečne!" "Ale tak vieš, včera večer som bol na prechádzke a keď som sa vracal domov, tak som stretol Johnyho a jeho bandu a..." "A ten idiot ti dal hlavu do snehu, čo?! Tak ale, toto si s ním vybavím." "Ale počkaj, počkaj, čo si taká hneď? Hej, napchal mi hlavu do snehu ale pred tým som..." a tak som jej vyrozprával môj celý večerný zážitok. "Č...čo že si? Patrik, tak ty máš u mňa obdiv." a silno ma objala. Boli sme už skoro v škole. Dnešná ranná cesta do školy rýchlo ubehla. Keď sme vošli do areálu školy, tak sa všetci na mňa dívali zas, ako inokedy. Nevedel som, či vedia, čo som urobil tomu kreténovi, ale nemali by asi od koho, keďže sme tam boli len my. Ale bolo mi to už viac menej jedno, aj keď trochu nepríjemné mi tie pohľady boli stále. Zrazu išiel predo mnou Johny s jeho partiou. Obával som sa, že by sa bez nej ani nevysral doslova. Prišiel ku mne a strčil do mňa. "To čo bolo včera? H? Si myslíš, že si bol hustý?" ten jeho smrad z tej popolnice, čo mal na tvári, bol neuveriteľný. A strčil do mňa zas, keď zrazu.."Hej! Čo robíš? Nechaj ho tak." zaziapal na Johnyho úplne neznámy chalan. Bol som v šoku. Nie z toho jeblinktona, čo stál predo mnou, ale z toho chalana. On si ma zastál. Prvýkrát v živote, si ma zastál chalan. Normálne sa mi vtlačila slza do oka. Mimochodom, ten chalan bol krásny. Vysoký, štíhly brunet, s cool okuliarmi a krásnymi perami. Vtedy som pocítil taký divný, ale prekrásny pocit. Až mi bolo slabo. Prvýkrát som niečo také cítil. Láska? Žeby láska? A na prvý pohľad? Wau! Tak ona asi predsa len existuje a našla si aj mňa. Konečne si našla aj mňa. Vtedy sa pre mňa všetko vyparilo a videl som len jeho. Prekrásny pocit. Išiel ku mne. Čím bližšie bol, tým slabšie mi bolo. Johny s jeho kinder mafiou odišli. On prišel ku mne. "Si v poriadku?" Bol som totálne mimo, ale z neho. Len som hlavou zakýval hore-dole, s otvorenými ústami, že som. Jeho krásne, veľké, tmavohnedé oči ma hypnotizovali. "Nevšímaj si ich, sú to čuráci." a ako to povedal, dal taký úsmev, že mi skoro slina vybehla. Pán Dokonalý. Aj tak by sa dal nazvať. Teda, aspoň mne tak prišiel. "Som rád, že si v pohode, tak zatiaľ, maj sa." "Áno...ahoj" vybehlo zo mňa potichu. "Patrik. Patrik!" Liz so mnou triasla. "N...no?" "Čo sa stalo? Si v pohode?" "V naprostej." odpovedal som jej s úsmevom. "Videla si ho?" "Koho? Adama?" "Ad..Adama? Ty sa s ním poznáš?" "Nie, to nie, ale je tu nový. Prisťahovali sa sem prednedávnom. Že si sa nezamiloval?" "Asi áno.." a stále som čumel smerom, ktorým odišiel. Tak krásne vonial. Mal všetko, čo by môj dokonalý chalan mal mať. "Patrik sa nam zamilovaal." Hodil som na ňu vražedný pohľad a hneď prestala. "Ale nie, veď vieš, že som šťastná, že sa aj na teba usmialo šťastie." "Ale prosím ťa, určite si len namýšľam a aj tak, nie je gay." povedal som so klesnutým hlasom. "Noo...tým by som si nebola taká istá." Okamžite som zdvihol hlavu. "Čože? On je gay? To nemyslíš vážne. Prečo si mi nepovedala, že prišiel do školy nejaký gay?" "No, vieš ako som ti vtedy volala, ale nedovolala som sa ti, tak som ti to chcela vtedy povedať, len som nato zabudla. Prepáč. Hh." "Keby nie si moja najlepšia kamarátka tak...grr, aj tak ťa ľúbim ty mrochta." a silno som ju objal.
KAMU SEDANG MEMBACA
Patrik March (SK)
RomansaToto je veľmi silný príbeh a písaný podľa reálneho života. Tento príbeh je o chlapcovi menom Partik March. Je to mladý, 15 ročný tínedžer z Ohia. Nepotrpí si na drahé a luxusné veci, má vždy rovnaký účes a predsa je niečím výnimočný. Je to obrovský...