Και της άρεσε η ηλεκτρική κιθάρα. Την είχε ξεκινήσει όταν ήταν δεκατρία. Τότε που ξεκίνησε και το μαρτύριο για εκείνη. Τότε που άλλαξε.
Άλλαξε ντύσιμο, τρόπο σκέψης.
Αλλαξε ζωή. Προσωπικότητα.
Άλλαξε είδος μουσικής. Δεν ήταν εκείνο το χαρούμενο κοριτσάκι, με το χαμόγελο , το πραγματικό χαμόγελο. Ήταν μια κοπέλα με ένα ψεύτικο χαμογελο , να φωτίζει το τόσο όμορφο της πρόσωπο.Και πόσες φορές δεν είπε τη φράση "από αύριο δίαιτα" και πόσες μάλλον δεν το είχε τηρήσει. Κι όλο σκεφτόταν, κι όλο βασανιζόταν. Έπρεπε να ξεκινήσει δίαιτα, φορούσε τριάντα τεσσερα νούμερο στα παντελόνια , έπρεπε να φτάσει το τριάντα δύο. Έπρεπε. Τουλάχιστον.
Και ήθελε τους γονεις της. Όσο κι αν τους έβριζε. Ήξερε πως τους χρειαζόταν. Δίπλα της. Να την παροτρύνουν και το αντίστροφο. Και πόσες φορές είχε πει, φωνάξει , μαμά. Ας ειχε τουλάχιστον την μαμά της. Κάποιον, έναν από τους δυο.
Να μην ήταν τόσο μόνη.
Εντελώς μόνη.
Και η γιαγιά της, της ειχε μιλήσει για την σκληρότητα αυτού του κόσμου, αλλα εκείνη δεν το πίστευε.
Άκουγε νεα, έβλεπε ειδήσεις, μα δεν ήθελε να πιστέψει αυτήν την αληθεια. Πως γίνεται ένας άνθρωπος να είναι τόσο σκληρός αλλωστε;
Μέχρι που αναγκάστηκε να την μάθει , να την καταλάβει, να τη ζήσει κι η ίδια. . .Είχε σκεφτεί πολλές φορές να φύγει απο το σπίτι, να μείνει κάπου μόνη, να φύγει μόνο, μακριά. Κάπου ήρεμα, δεν ήθελε ένταση κι ας άκουγε τραγούδια με μπάσο, ντραμς, ουρλιαχτά και πολλούς ροκάδες -όπως αποκαλούσε η γιαγιά της .
Κι όσο ζούσε εκείνη, της μιλούσε, της έλεγε τα όνειρα της , τους φόβους της , τους πόνους της. Μα τώρα έφυγε κι εκείνη και την άφησε μόνη της. Πέθανε χωρίς να ζήσει τα όνειρα της. Κι όλα αυτά μονο και μονο επειδή ήθελε να πάει μια βόλτα. Μόνη. Ένιωθε υπεύθυνη για το θάνατο της κολλητής της. Δεν επρεπε να την είχε αφήσει. Κι έκλαιγε μέρες και νύχτες εξαιτίας της. Πως την άφησε; Εκείνη, ειδικά εκείνη. Που ποτέ δεν θα την άφηνε. Που ποτέ δεν θα τη στεναχωρούσε.
Ξερει όμως πως θα την συναντήσει .
Και ξέρεις γιατί;
Γιατί, τελικά όλοι στον θάνατο καταλήγουμε.
Αργά ή γρήγορα. . .
YOU ARE READING
Πιάσε με [✔]
Mystery / ThrillerΤριλογία: Chasing Ghosts Είναι δύσκολο να ξεφύγεις απο κάτι και κάποιον που σε ακολουθεί. Περπατάς γρήγορα, τρέχεις , όσο πιο γρήγορα μπορείς , τα πνευμόνια σου πονάνε από την έλλειψη οξυγόνου , μα εσύ συνεχίζεις να τρέχεις. #2 Μυστήριο/Τρόμου/Θρ...