Ένιωθε την απελπισία να κυλά στο αίμα της. Ήξερε πως δεν ήταν φυσιολογική κι αυτό την έκανε να ανησυχεί ακόμη περισσότερο. Ήξερε ότι χρειάζεται βοήθεια από κάποιον ανώτερο, από κάποιον που ήξερε. Ήξερε ότι χρειαζόταν βοήθεια από ψυχολόγο κι όσο το σκεφτόταν τόσο περισσότερο πονούσε. Τα πάντα έδειχναν πως αντιμετώπιζε προβλήματα, μα εκείνη απέρριπτε το γεγονός και τα προβλήματα μαζί.
Ήταν εντάξει.
Θα ήταν εντάξει.
Σύντομα.
Ήλπιζε.Κι όσο οι μέρες, οι εβδομάδες, οι μήνες περνούσαν , τόσο τα προβλήματα αυξάνονταν κι εκείνη τόσο τα αγνοούσε. Μα, ήξερε πως κάποια μέρα τα ίδια της τα προβλήματα θα την έπνιγαν και θα τη μηδένιζαν. Θα την έκαναν ξανά ένα τίποτα. Και τότε δεν θα είχε τη δύναμη να παλέψει ξανά για να χάσει. Δεν θα άντεχε να παλέψει ξανά.
Η συμπεριφορά της ήταν αλλόκοτη. Οι αϋπνίες είχαν χτυπήσει κόκκινο. Η μανία της για οτιδήποτε ή διαφορετικα τα μανιακά της επεισόδια τής ήταν πλέον συνήθεις. Η αυτοκαταστροφή της, καθημερινή εξάσκηση.
Είχε κουραστεί να κουράζεται.
Είχε βαρεθεί να βαριέται.
Είχε νευριάσει με το να νευριάζει.Δεν ήθελε να νιώθει. Ήταν άσπρη και μαύρη. Ήταν ένα μονότονο, ξεβαμμένο, κουρασμένο χρώμα.
Προσπαθούσε να αναπνεύσει μα δε μπορουσε και απεχθανόταν να μη μπορεί να κάνει αυτό που θέλει.
Η ζωή της περιγραφόταν μέσα σε λίγες λέξεις. Η ζωή της ήταν λέξεις. Πλέον. Κι είναι βαρύ να περιγράφεις τη ζωή σου μέσα σε πικρόχολες λέξεις, που είναι απλά λέξεις. Απόλυτες λέξεις.
Έμαθε να απεχθάνεται, να μισεί, να πονάει.
Η ζωή της ήταν μια σκέτη ζαλάδα. Άκουγε καθημερινά όλες εκείνες που παραπονούνταν που δε τους κάθισε κάποιος και σκεφτόταν τη δικιά της. Προσπαθούσε να μπει στη θέση τους και να φανταστεί τον εαυτό της ευτυχισμένο να κλαίγεται για κάτι τέτοιο.
Θεέ μου, σκέτη αηδία.
Προτιμά τη δικιά της ανιαρή καθημερινότητα.
Ήταν τόσο εύθραυστη για να την ακουμπήσουν, που αποφάσισαν να την αφήσουν.
***********************Πλευρά Αχιλλέα
"Γιαγιά" γύρισα να δω το πρόσωπο της και την έκφραση της απέναντι στη ξένη που στεκόταν μπροστά μου με ένα θριαμβευτικό βλέμμα
YOU ARE READING
Πιάσε με [✔]
Mystery / ThrillerΤριλογία: Chasing Ghosts Είναι δύσκολο να ξεφύγεις απο κάτι και κάποιον που σε ακολουθεί. Περπατάς γρήγορα, τρέχεις , όσο πιο γρήγορα μπορείς , τα πνευμόνια σου πονάνε από την έλλειψη οξυγόνου , μα εσύ συνεχίζεις να τρέχεις. #2 Μυστήριο/Τρόμου/Θρ...