second page

8.9K 673 11
                                    

7 Aralık 2012
08:18 am

Fark ettim de, şu son günlerde okula normalden erken gidiyorum. Yani, aslına bakarsak neredeyse bir buçuk aydır böyle. İlk başlarda evden babamla birlikte çıktığım içindi fakat bunun son zamanlardaki sebebinin sen olduğunu itiraf edebildim kendime. Okulumu pek sevdiğim söylenemez fakat artık erken gitmeyi seviyorum. Çünkü seni görüyorum.

Her neyse, bu sabah biraz tuhaftın. Üzgünüm ama, bunu söylemek zorundayım. Yorgunluktan resmen büyükbabam gibi uyuyordun. Ah, yüzüne karşı söyleyemeyeceğim şeyleri rahatlıkla burada yazabilmek biraz tuhaf hissettirse de eğlenceli oluyor. Bunları okusan, bana kızacağından eminim ama içimde bırakamam. Yani, gerçekten büyükbabam gibi uyuyordun. Şöyle ki; bugün uyurken kaşların feci şekilde çatıktı ve sürekli kıpırdanıp duruyordun. Eğer yanında birisi oturuyor olsaydı, seni camdan dışarı atabilirdi o derece. Tabi ki komik değil. Gülmüyorum da.
Ben sadece, nedensiz bir şekilde senin için üzülüyorum ve neden bu denli yorgun olduğunu bilmek istiyorum. Tabi bu asla olmayacak, çünkü belli bir zaman sonra ikimizden biri bu otobüse binmeyi bırakacak. Benim okulum olduğu için, bir yıl daha bineceğim bu otobüse fakat büyük ihtimalle o kişi sen olacaksın.
Bu konuda yanılmak isterdim  ama, hislerim beni çoğu zaman yanıltmadı güzel çocuk...

MAEIL [ Min Yoongi ] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin