20 Ocak 2013
08:14 amSelam uykucu. Bugün yaptıklarıma inanmayacaksın, çünkü ben bile hala kendime inanamıyorum. Tanrım, tanrımtanrımtanrım. Oh, defter yazım hatalarımla dolacak anlaşılan... Sorun değil. Dersi dinleyebilirsem, ona şükredeceğim. Otobüse bindiğimde, her zamanki gibi uyuyordun. Şaşırmadım tabii ki. Sonuçta, ilk gün hariç aylardır seni gördüğüm her gün uyuyorsun. Her neyse. Tanrım! Yazarken bile heyecanlanıyorum. Karşına oturup bir süre seni izledikten sonra, sağ kulağından çıkıp sarkmakta olan kulaklığına ilişti gözüm. Seni uyandırmamaya dikkat ederek kulaklığına uzandım ve eğilip kendi kulağıma taktım. Kim olursa olsun, asla bir başkasının kulaklığını takmak gibi bir huyum yoktur fakat sen farklısın ve senin kulaklığın temizdi. Zaten bunu yaparken iki tane kendini beğenmiş kızın bakışlarına maruz kaldım ama umursamadım. Sonuçta geçen gün, ne tür müzikler dinlediğini merak ettiğimi söylemiştim ve önüme gelen bu fırsatı kaçıramazdım değil mi? Zaten ineceğim durağa yaklaştığımız için bir dakika bile dinleyemedim ama ne dinlediğini anladım.
Tanrım, sen HIPHOP SEVIYORSUN! Çünkü dinlediğin şarkı Nu.D; Soulmate' di.. Aklımda kalan, rap kısmındaki "Feel this vibe, oh that's mine" ve nakarattaki " i need a sleeping pill" sözleri oldu. Tanrım, o şarkıyı dinledikçe daha çok uyuduğuna eminim. Ayrıca senin uyku hapına ihtiyacın olduğunu düşünmüyorum, çünkü 7/24 uyuyorsun.
Bir saniye, bu neden aklıma şimdi geliyor ki? Yoksa sen... Aman Tanrım! Uyku hapı kullanıyor olamazsın değil mi? Ah, kafayı yemiş gibi göründüğüme eminim. Her neyse, bunu sonra düşüneceğim, şimdi derse odaklanmak zorundayım. Aklımı sen doldurmuşken, bu zor olacak ama bir yılım kalmışken başarısız olmak istemem.
Üstelik, gereksiz bir neden yüzünden. Sonuçta, hala beni görmedin, tanımıyorsun. İşte bu yüzden gereksiz? Belki...Y/N: Yetiştirmem gereken derslerim ve çevirilerim olduğu için iki gündür bölüm atamadım. Sorry =_= Bölümde adı geçen müthiş şarkıyla ( dinlemenizi öneririm :) yazınca bir de hasta olunca anca bu kadar oldu. Bir de, şarkının bilgilerine baktığımda türünün HipHop olduğu yazıyordu ama yanlış da olabilir. Bunun için de sorry. Uzatmaya çalıştım ama batıyor, bu bölüm bile çok kötü oldu. Afedersiniz :/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAEIL [ Min Yoongi ] ✔
Fanfiction"Seni uyurken izlemeyi özlediğimi anladığımda, geç olmuştu." "Beni uyurken izlemen için, sana izin vereceğim." [[ 17.02.2016 -> 18.03.2016 ]] to @stimulusen by @swaggerdandy | Tüm Hakları Min Yoongi'nin Okuduğu Günlükte Saklıdır