thirty-third page

4.9K 479 24
                                    

26 Ekim 2013
6:26 am

Yoongi.
Bugün, şu an itibariyle seni göreli tam bir yıl oldu. Tam bir yıl önce bugün, bir kaç dakika önce babam beni arabayla bırakmadığı için ilk defa otobüse bindiğimde görmüştüm seni. Fakat ilk zamanlar, okula giden sıradan gençler gibi olduğunu sanmıştım, ta ki karşında oturup seni izlemeye başladığımı anlayana kadar.
Ama şimdi, senin yerinde ben oturuyorum Yoongi.
Sen gittiğinden beri, ilk defa oturdum buraya.
Aslında, nasıl bu hale geldiğimi bilmiyorum Yoongi.
Ben, senin sadece bir eğlence olacağını ve birgün bu otobüsten gittiğinde herşeyin eskisi gibi olacağını düşünmüştüm.
Ama öyle olmadı?
Belki bir idol olmasaydın, daha kolay olabilirdi.
Hayatına farklı bir yoldan devam ettiğini ve bir daha göremeyeceğimi düşünüp daha çabuk unuturdum.
Ama idol olduğun için, sürekli karşıma çıkıyorsun Yoongi ve bu, işimi zorlaştırıyor.
Bunun farkında olan sadece ben olduğum için, üzücü.
Yoongi, deniz aşırı ülkelerden bile daha uzağındayım.
Halbuki okulumla BigHit'in arasında birkaç sokak mesafe var, komik. Yanından bile geçmiyorum.
Geçsem ne olacak ki?
Seni görsem ne olacak peki?
Ya da sen beni görsen?
Hiç birşey!
Beni de orada bekleyen hayranlarından sanacaksın.
En nefret ettiğim şey..
Peki sen Yoongi, neden en sevdiğim şeysin?
Ve öyle olmaya devam ediyorsun?
Böyle yaparak sadece beni üzüyorsun, haberin olsun.

Y/N: Ehehe^^ biraz ateşim var ama bekletmemek için yb yazmaya çalıştım. Ben hastayken yazmasam daha iyi sanırım. :') Çünkü çok kötü oluyor bölümler ama sizin beklediğinizi düşününce yazasım geliyor.. ^^ Neyse, destekleriniz için çok teşekkür ederim. ♡♥💙💛💜💖

MAEIL [ Min Yoongi ] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin