seventeenth page

5.1K 491 28
                                    

9 Mart 2013
09:32 pm

Dün birşey yaptım. Dün söylemedim, çünkü olumsuz birşey olursa can sıkıntımı buraya yansıtmak istemedim. Yapmayabilirdim, seni görmezden gelmeye çalışabilirdim. Lanet olsun ki dayanamadım. İçimden bir ses, yakında gideceğini söylüyor. Sadece içimdeki sese uyarak ve bir kız arkadaşın olduğunu bilerek, çantamdan mavi bir post-it çıkarıp üzerine "uyumaktan yorulmadın mı" yazdım ve yine başını yasladığın cama yapıştırdım. Gerçeği söylemek gerekirse, öyle bir soruyu umursamadan gidip cevap vermezsin sanmıştım bugün cama yapıştırılmış bir post-it görene dek.
"Seviyorum" yazmışsın. Bu tek kelimenin muhatabı ben olmasam da, kalbimin atışlarını ağzımda hissettiğimde öleceğimi sanmıştım. Seni sıkmak istemesem de, verdiğin cevapla sanırım gaza gelmiş olmalıyım ki, bir post-it daha çıkarıp "biraz gülümse" yazıp yapıştırdım ve annemin arkadaşlarımla paylaşmam için verdiği çikolatalı kurabiye kutusunu yanına koydum. Sadece içimden geldi. Yarın ne olacağını çok merak ediyorum. Umarım onları bu sefer sen yersin ve umarım bir kez de olsa gülümsemeni görebilirim.
Çünkü biliyorum ki herşey gibi gülmek de sana çok yakışıyor.

Y/N: Şu tarihi 1993 olarak yazmışım yanlışlıkla hdjdjsks ^^

MAEIL [ Min Yoongi ] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin