12 Ocak 2013
08:45 pmTanrım! Ölüden bir farkım yok şu an. Fakat ona rağmen yazıyorum. Bugün hafta sonu olmasına rağmen seni gördüm!! Eğer hafta sonları da otobüse bindiğini tahmin edebilseydim, hergün seni görme şansını elde edebilirmişim aslında. Olsun, bence geç değil. Hala görebilirim. Aslında bugün kütüphaneye gidecektim ve bir arkadaşımla biraz ders çalıştıktan sonra Gangnam'da gezecektik. Ama ben seni görünce bu fikirden vaz geçtim ve ne yaptığını öğrenmek için harekete geçtim. Tamam, arkadaşıma kendimi iyi hissetmediğimi mesaj atarak küçük bir yalan söylemiş olabilirim ama bunu telafi edeceğimi de söyledim. Her neyse, karşında oturmaktan vaz geçip, seni görecek şekilde arkalarda bir yere oturdum. Ve Tanrım! Son durağa kadar gittin! Durduğumuzda, uyandın ve ortadaki kapıdan indin. Ben de arka kapıdan indim ve çok yanına yaklaşmamaya çalışarak seni takip ettim. Yaptığım saçmalığa bak! Sanki beni tanıyormuşsun gibi davranıp uzaktan takip ettim ve caddeye çıkınca seni kaybettim! Çünkü benim aptallığım. Yanında yürüsem bile eminim anlamazdın. Ve seni bulmak için saatlerce Gangnam'ın caddelerinde yürüdüm. Gördüğüm bütün kafelere bakmayı düşündüm fakat sonra, bunun komik olacağını düşününce bu fikirden vaz geçip eve yürümeye başladım. Hatırladıkça gülesim geliyor ama bu doğru. Aklım seninle öyle meşguldü ki, dizlerimin feri kesildiğinde anlamıştım yolu yarıladığımı. Daha fazla yürüyemeyeceğimi anladığımda, gelen ilk otobüse binip eve gittim. Üç saattir yerimden kıpırdamıyorum ama hala yorgunluğum geçmedi. Ama emin ol buna değdi. Ne yaptığını hala öğrenemedim ama en azından son durakta indiğini biliyorum artık. Ve eğer ben kendimi tanıyorsam, ne yaptığını da öğrenebilirim istersem. Benim merak duygumu kamçılıyorsun uykucu. Fazla merakın iyi olmadığını biliyorum fakat, senin olduğun yerde ne gibi bir kötülük olabilir ki? Bunu çözeceğim ama şimdi aşağıya, annemin yanına inmeliyim.
Yarın görüşmek üzere.
Sen hala göremesen de...Y/N: Sabah yazdığım bölümün yarısı nasıl olduysa silinmiş ve bunu görünce sinirlerim bozuldu çünkü ilk yazdığım daha güzel olmuştu. Yani sonu daha güzel bitmişti ama aklımda kalmadığı için aynısını yazamadım. O yüzden yine içime sinmeyen bir bölüm oldu, umarım beğenmişsinizdir. Ve de, destekleriniz için teşekkür ederim :'))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAEIL [ Min Yoongi ] ✔
Fanfiction"Seni uyurken izlemeyi özlediğimi anladığımda, geç olmuştu." "Beni uyurken izlemen için, sana izin vereceğim." [[ 17.02.2016 -> 18.03.2016 ]] to @stimulusen by @swaggerdandy | Tüm Hakları Min Yoongi'nin Okuduğu Günlükte Saklıdır