eighth page

5.6K 572 16
                                    

3 Ocak 2013
09:42 am

Seni egosu ozon tabakasına ulaşmış pislik! Sinirim hala geçmedi, o yüzden ders arasında yazıyorum. Sinirliyim sana! Tam bir hafta sonra sevinçle bindiğim otobüsten sinirle indim. Senin yüzünden. Ne mi yapmışsın? Hemen söyleyeyim, başını yasladığın cama üzerinde "kurabiyeler ve kekler için teşekkürler. Arkadaşlarım çok lezzetli olduğunu söylediler" yazılı mavi bir postit yapıştırıp o gıcık uykuna geri dönmüşsün. Aish! Cidden... Cidden sinir bozucusun. Senin için hazırladığım o tatlı şeyleri nasıl arkadaşlarına verebilirsin? Onları yiyip, biraz da olsa enerji toplayabileceğini düşünmüştüm. Ama sen ne yaptın? Gidip arkadaşlarına yedirdin ve bir de utanmadan onların, lezzetli bulduğunu söyleyip teşekkür ediyorsun. Sana yemin ederim, o kadar sinirlendim ki senin de sinirlerin bozulsun diye o parlak siyah saçlarını çekerek seni uyandırasım gelmişti ama tuttum kendimi. Sonuçta benden nefret etmeni istemem...
Lanet olsun! Ders zili çaldı. Ya da olmasın, çünkü sinirim hala geçmediği için bu yazı burada bitmezdi ama zil çaldığı için bitiriyorum.
Yine de, görüşmek üzere...

Şubat 2014

Okuduğu sayfayı çevirdiğinde, aklına stajyerlik yılları gelmişti. Çünkü hayal meyal hatırladığı otobüs yolculukları vardı onunda. Aslında tek hatırladığı, hergün yaptığı otobüs yolculuğu boyunca uyumasıydı...

MAEIL [ Min Yoongi ] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin