2 Ekim 2013
11:34 pm"Sadece seni görüyor gözlerim,
Senden başka hiç birşey görmüyor gözlerim,
Bak, senin dışında her konuda adilim,
Şimdi sensiz tek bir gün bile yaşayamam, lütfen.
Sıkıca sar beni, sarıl bana. Bana güvenebilir misin?
Sımsıkı sarıl bana..
Her zamanki gibi ışığınla aydınlatıyorsun,
Hala kokular salan bir çiçek gibisin,
Artık inan bana, tekrar sarıl bana, öyle sarıl ki seni hissedebileyim.
Sensiz nefes alamıyorum,
Sensiz bir hiçim ben,
Kapalı kalbimi aç, kalbimi ıslat, bana öyle sarıl ki seni hissedebileyim.."Sana söylemek isteyip de söyleyemediklerimi Hold Me Tight'da duymak, ağlattı..
Sana sarılmanın nasıl hissettireceği hakkında bir fikrim yok sadece.
Zaten olmayacak da.
Bu yüzden, düşünmüyorum bile.
Bir buçuk aydır yazmadığımın farkındayım.
Ben bundan sıkılmıştım. Sanki böyle yazınca beni duyacak mısın? Neler hissettiğimi anlayabilecek misin?
Hayır.
İşte böyle gerçekçi düşününce, çocukça geliyor.
Belki de seni unutmak için bahane uyduruyorum.
Ama benden haberi bile olmayan bir idolü sevmek, saçma geliyor.
Arkadaşlarıma kızardım ama benim başıma geldi.
Tek fark, ben sadece sahnedeki seni sevmiyorum.
Otobüste uyurken izlediğim Yoongi'yi seviyorum.
Unutma! Ben, sahneden öncesinde vardım.
Bunu defalarca söyledim ama sizi sahnede izlemek için sabahın köründe uzun kuyruk oluşturmuş ve sizi izlerken, kuruduğu için dudağınızı yalasanız kendinden geçip bayılmak üzere olan kızları gördükçe söyleme gereği hissediyorum.
Seni düşünerek kendime işkence ediyorum.
İşte bu yüzden defteri elime almıyorum.
Fakat yine de bir şekilde karşıma çıkıyorsun.
Televizyon, internet, caddeye asılan reklam afişleriniz... Ve en önemlisi de telefonumun galerisindeki içimi ısıtan, gülümsediğin fotoğraflar... Silemiyorum.
Fakat artık okullar açıldı ve ben son sınıf oldum. Mart'ta üniversite sınavı var ve benim çok çalışmam lazım.
İşte belki böylelikle seni unuturum?
Umarım..
Ama bana yardımcı olman lazım Yoongi. Ve sen bu konuda çok beceriksizsin.
Sesini her duyuşumda nasıl unutacağım?
Tamam, senin hiçbir şeyden haberinin olmaması seni suçlu göstermez ama pisliğin tekisin Yoongi. Neden çok uzağında olduğum halde senden nefret edemiyorum?
Bu nefret işini deneyeceğim.
Bu arada, pembe saç yakışmış şapşal... Ve umarım bir daha o dudaklarını büzüp aegyo yapmazsın.
Hayatımın baharında, benden haberi bile olmayan birisi için ölmek istemem..Mart 2014
Satırlardaki dengesizlikleri okurken yukarıya doğru kıvrılan şekilli dudaklarını hala o halde bekletirken, bir sayfa daha çevirmişti ki içeriye doluşan grup arkadaşları defterin kapanmasına neden oldu.
"Hyung, Run'ın pratiğini yapmamız gerek." Dedi lider olan arkadaşı. Başını sallayıp yerinden kalktı ve defteri dolabına koyup arkadaşlarının yanına gittikten sonra yere oturup, maknaenin başını bacağına yatırmasını ve müziğin açılmasını bekledi. Aklı defterdeyken dansa nasıl odaklanacağını bilmiyordu. Bu yüzden, bir an önce pratiklerinin bitmesini sabırla bekleyecekti.
Y/N: Evet saçmaladığımın farkındayım, so sorry :'/ Çünkü başım çatlıyor dünden beri, yoksa bu bölümü bitirip dün akşam atacaktım. :')Neyse, anladığınız üzere Yoongi defteri ne kadar çok eline alırsa o kadar çabuk biter hikaye.. Kkkk ;)) Her neyse, destekleriniz için çok teşekkür ederim <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAEIL [ Min Yoongi ] ✔
Fanfiction"Seni uyurken izlemeyi özlediğimi anladığımda, geç olmuştu." "Beni uyurken izlemen için, sana izin vereceğim." [[ 17.02.2016 -> 18.03.2016 ]] to @stimulusen by @swaggerdandy | Tüm Hakları Min Yoongi'nin Okuduğu Günlükte Saklıdır