seventh page

5.8K 564 30
                                    

24 Aralık 2012
06:20 am

Son günümü kendimce güzel geçirmeye çalışarak, birşeyler yaptım. Ah, şu an otobüsteyim ve yazımın yamuk olması şoförün suçu. Otobüsü sarsarak sürüyor. Neyse.
Dün okuldan döndükten sonra, annemin pasta tarzı bir şeyler yaptığını gördüm ve rutin işlerimi hallettikten sonra anneye yardım etme adı altında noel kurabiyeleri yaptım. Hoşuma gittikçe alıp biriktirdiğim renkli kutularımdan, hoşuna gidebilecek birisini seçtim ve yaptığım kurabiyelerin yarısı ile annemin renkli pirinç keklerinin bir kısmını güzelce içine dizdim. Kapağının iç kısmına da beyaz bir postit yapıştırıp siyah mürekkepli kalemle "Hepsini Ye, Daha Fazla Ye, Biraz Kilo Al, İyi Dinlen Ve Kendine İyi Bak. Gülümsemeyi Unutma! Mutlu Noeller! :)" yazdım ve seni uyandırmamaya dikkat ederek, biraz önce yanına bıraktım. Uyumak için başını yasladığın cama da, üzerinde "Yanındaki tatlı kutuya sahip ol, yoksa güzel lezzetlerden mahrum kalırsın    \(^.^)/" yazılı, gözlerini açtığında görebileceğin şekilde yeşil bir postit yapıştırdım. Kutunun üzerine de "Beni burada bırakma, yoksa yiyecekler ¥_¥ " yazılı pembe bir postit yapıştırdıktan sonra, yan koltukta oturan ahjummaların şaşkın bakışlarına maruz kalsam da, mutlulukla gülümsedim.
Umarım onları fark edersin ve umarım afiyetle yersin. Üzücü olsa da, bir hafta sonra görüşürüz. Her ne kadar sen göremesen de, görüşürüz. Yani, umarım.
Seni dinlenmiş olarak görmek dileğiyle. Mutlu Noeller, uykucu güzel çocuk..

Y/N: Kötü ve saçma bölüm için üzgünüm :/ 

MAEIL [ Min Yoongi ] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin