nineteenth page

5.1K 513 56
                                    

12 Mart 2013
05:37 pm

Selam sarı saçlı şey.
Eğer bugün benimle konuşmasaydın, saçlarını fark etmeyecektim. Evet evet sakinim. Sabahtan beri anca kendime geldim. Aslında düşündükçe kalbim yerinden çıkmak için kapılarını fazla zorluyor ama sakin kalmalıyım.
Güne berbat başlamıştım ama sana rezil olma düşüncesi içimde dolansa da benimle konuştuğun için kimsenin benim hakkımdaki düşünceleri umrumda olmadı.
Dün akşam erkek kardeşimle bir iddaya girdik ve ben kazandım. Bana gece uyurken saçlarımı keseceğini söylemişti fakat onu umursamadım, çünkü yapamayacağını, yapmayacağını düşünmüştüm.
Ta ki sabah kalktığımda belime kadar inen saçlarımın yamuk bir şekilde omzumda bittiğini görene dek.
Dakikalarca ağladım. Okula gitmek istemedim. Herkes gülecekti o halime, saçlarıma. Annem biraz düzeltmeye çalıştı ve beni zorla durağa kadar getirip otobüse bindirdi. O saatte gelene değil de, bir sonrakine binmek istedim. İçinde sen olduğunu bildiğim için. Uyuduğunu bildiğim halde senin karşına böyle oturmak istemedim. Ama annem sanki geç kalacakmışım gibi beni zorla bindirdi. Otobüse bindiğimde, içindeki beş on tane insanın bana baktığını hissedebiliyordum.
Çünkü saçlarım kısa ve yamuktu, ben hala ağlıyordum. İnsanların bakışları o kadar tuhaftı ki, hepsi zaten yabancıyken, daha da yabancılaştılar gözümde. Sen en yakın olandın. Sana bakmadan sessizce karşına oturdum ve başımı cama yaslayarak dışarıyı seyretmeye başladım.
Her zaman seni izlerken çabucak biten yol, sanki hiç bitmiyordu. Sessizce ağlayarak yolu izlemeye devam ederken, bacağımda hissettiğim dürtüyle kendime gelip önüme döndüğümde selpak paketini bana uzatan seni görmek en beklemediğim şeydi.
Şaşkınca sana bakmaya devam ederken, paketi elime tutuşturup "ağlayınca çok çirkin oluyorsun" dedin ve arkana yaslandın.
Tanrım, o an ölmek istedim. Bir insan hem hem mutluluğu hem de rezillik hissini nasıl bir arada yaşardı ki? İşte böyle benim gibi. O an sana dikkatle baktığımda fark ettim saçlarının sarı olduğunu. Karnımdaki anlam veremediğim hareketlenmeyi umursamadan, bakışların arasında yerimden kalktım ve bir durak önce indim.
Sorun değildi. Nasıl olsa bol vaktim vardı ve zaten kalbimde yapılan maratonu durdurmam için vakte ihtiyacım vardı.
Sana rezil olma hissi aklımı ele geçirse bile saçlarımı unutup tüm gün gülümseyerek dolaştım.
Senin sesin beynimde yankılanırken kimseyi duymadı kulaklarım.
Sarı saçlarınla bana bakışın film şeridi gibi tekrar ve tekrar önümden geçerken yoldaki mantar taşına takılıp düşecek kadar kördü gözlerim.
Beni böylesine mutlu ettiğin için sonsuz kez teşekkür ederim.

Şubat 2014

Selpak paketini uzattığı kız hayal meyal gözlerinin önüne geldiğinde nefesi kesilmişti sanki. Onu ilk ve son görüşü olmuştu çünkü. Fakat onun saçlarının özellikle öyle kesilmiş olduğunu düşünüp güzel kız diye geçirmişti içinden. Ve belki de bu yüzden o cümleyi söyleme gereği duymuştu. Fakat kız teşekkür bile etmeden kalkıp indiğinde bakakalmıştı sadece. Aklı binbir türlü şeyle meşgulken pek de umursamamıştı aslında. Sonuçta idol olacaktı ve böyle şeylerle meşgul olmaması gerektiği, sözleşmenin ilk maddelerinde yazılıydı. O zaman bu yüzden umursamamış olabilirdi. Fakat şu an umursuyordu. Hem de otobüsteki ufak macerasının yapbozunu tamamlayan parça olduğunu düşünürse... Fazlasıyla umursuyordu. Sonunu çok fazla merak etmişti ve onu bulması için günlüğü bitirmeliymiş gibi hissediyordu. Belki satırların arasında bir adres veya bir bilgi bulabilirdi. Gülümsemesi genişlerken bir sayfa daha çevirdi.

Y/N: Geç gelen bölüm için sorry. Bu ara yapmam gereken çeviriler beni biraz zorluyor bu yüzden düşünme yetimi kaybediyorum :D Umarım hoşunuza gitmiştir. Nedense günlüğü yazarken mideme bir ağrı girmişti -midem rahatsız aslında- fakat çok ilginçtir ki o konuşma sahnesini yazdıktan sonra geçti jdjdkssk Her neyse, finale az kaldı bu arada ~.~ Biraz erken ama ona göre şekillendireceğim için başta Yaren olmak üzere hepinize soruyorum; unhappy bir end ister misiniz¿¿ ~ Çoğunluğun isteğine göre yapabilirim ya da o anki ruh halime de bağlı ama sizin fikriniz herşeyden önemli tabii♡♡ Bir de, bunu derken utanıyorum ama bakıyorum herkes yapıyor, ben de deneyeyim dedim, ilk defa o tarz yazdığım bir Kim Taehyung one shot var. Yağmurun altında üzgün üzgün yürürken gördüğüm ve yaptığım her hareketten çıkardığım cümlelerden ortaya çıktı. Ilk defa öyle bir şey yazdığım için fikirlerinizi merak ettim.^^ Tabii ki yine siz bilirsiniz, ama bakarsanız da mutlu edersiniz ^^ Neyse çok konuştum gidiyorum ♡♡

MAEIL [ Min Yoongi ] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin