twenty-sixth page

4.8K 502 34
                                    

31 Mayıs 2013
9:49 pm

Haziran ayına gireceğiz. Havalar çok güzel. Yedi gün boyunca oraya tekrar gitmek istedim ama yapamadım. Nedense çekindim işte.
Gülüşün gözlerimin önünden gitmiyor. Gülümsemek bana bile bu kadar yakışmıyorken...
Her neyse, bu aralar sınıftaki kızlar çok tuhaf davranıyorlar.
Neymiş? Big Hit Entertainment yeni bir hiphop grubu çıkartacakmış. Niye böyle deli gibi sevindiklerini bilmiyorum. Herkes idol oluyor zaten. Normal bir şeydi yani bu.
Ah, hayır ben onlar gibi oppacı değilim, asla olmadım ve olmak da istemem. Bir kere onlar oppa deyince, ben kuzenime diyemiyorum. Yani diyesim gelmiyor. Fakat zorla diyorum, o ayrı mesele. Oppa deyince, o yılışık fanlara ait bir kelimeymiş gibi hissediyorum. Neyseki hiçbir zaman onlara benzemedim. Tabii ki kpop dinliyorum fakat hiçbir grubun bağımlı fanı olmadım şimdiye kadar ve bu huyumu seviyorum.
Şarkıları güzel olabilir ama onlar, hiçbir zaman benim hayatımın önüne geçemezler. Yani bu, kızların elinde ama onların ellerinden gelse, ayaklarının altında halı olacaklar ve bu, berbat bir bağımlılık.
Arkadaşım, bana onların pre-debut fotoğraflarını göstermek istedi ama ben resmen kaçtım. Sevmiyorum öyle şeyleri. Zaten aklımı seninle doldurmuşken hiçbir şey umrumda değil. İsteyen istediği gibi yaşasın.
Biliyor musun, bazen aptal gibi hissediyorum kendimi.
Dizilerde her zaman dikkatimi çekmiştir ve çok klişe bir söz ama ben söylemek istiyorum.
Ayrıca, aptal gibi hissetmiyorum. Ben zaten aptalım.
Senin aptalın?

Y/N: Kız sanki uçtu biraz? Yoksa böyle şeyler normal de bana mı hala anormal geliyor. Ama yedi ay olmuş onu göreli normaldir heralde? Ay hikaye bitecek neredeyse normal olsun bence hsshsjsj

MAEIL [ Min Yoongi ] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin