Emma
„Prepáč, Scott, že? Včera sme sa videli v knižnici." Pousmejem sa.
„Ach, áno. Ty si ten záhadný... jeleň?" trochu sa zamračí.
„Áno, je to trochu divné, niekomu povedať jeleň, ale áno. To som ja."
„Potrebuješ niečo?" nadvihne obočie.
„Potrebujem len vedieť... prečo tu tá kanima bola. Tie sa väčšinou sa denného svetla neukazujú." Poviem trochu potichu.
„Áno, ale... neviem odkiaľ sa tu mohla vziať. No viem o niekom, kto áno."
„Kto?" nadvihnem obočie.
„Miestny veterinár. Deaton. Dosť nám pomáha..."
„Deaton?" zamračím sa. „Myslím, že to je jeden náš priateľ. Teda mamin. Dávnejšie obaja žili v jednom meste no a potom sa presťahoval tu, lebo vedel, že sa tu nachádza Nemetona tým pádom sa tu bude zhromažďovať aj viac nadprirodzených bytostí..."
„To bude asi ten istý Deaton."
„Fajn, pôjdeš so mnou?" nadvihnem obočie.
„Teraz?" zamračí sa. „Nie po škole?"
„Musím to vedieť teraz."
„Musím tu ostať. Ešte stále mi škola moc nejde... ale Stiels by išiel."
„Stiles? Kto by sa volal Stiels?"
„Prezývka. Poď, poviem mu to." vykročí po chodbe a ja hneď za ním.
-
„Stiles, toto je Emma. To dievča s... ľadom." Stisne pery. Asi mu to prišlo trápne.
„Je to celkom lichotivá prezývka." Pousmejem sa.
„Vymyslel som ju." Usmeje sa Stiles a trochu sa pomrví.
„Stiels, musíš s ňou ísť k Deatnovi. Ona už vie, čo treba." Stiels prikývne. „Fajn, potom sa vidíme." Poťapká ho po pleci a ponáhľa sa do triedy.
„Takže Stiles?" nadvihnem obočie.
„Áno. Emma?"
„Presne tak." Pousmejem sa. Vykročíme von zo školy a ja sa ho po ceste položím pár otázok.
„Čo si?" nadvihnem obočie.
„Stiles." Pozrie na mňa a a príde mi, akoby to povedal automaticky.
„Takže...?"
„Áno. Viem, nič zaujímavé..."
„To nie, je to celkom nezvyčajné."
„Čím?" zamračí sa.
„Že si človek a... riskuješ životy s nadprirodzenými bytosťami, ktoré sú rýchlejšie, rýchlejšie sa uzdravia, sú silnejšie..."
„Dobre, nemusíš vymenovať všetko čo nie som," pousmejem sa.
„Prepáč." Sadneme do modrého džípu a za chvíľu prídeme pred veterinárnu kliniku, do ktorej vojdeme.
„Deaton!" povie Stiles
„Ahoj, Stiles. Čo potrebuješ?" ozve sa zozadu.
„Ja nič. Ale niekto by sa ťa rád opýtal na pár... vecí." Deaton príde do čakárne a Stiles odstúpi.
„Emma," usmeje sa a ja mu úsmev opätujem. „kedy ste sem prišli?" nadvihne obočie.
„Len teraz, no toto si nechajme na inokedy. Scott mi povedal, že by si nám vedel odpovedať na pár... otázok."
„Posnažím sa." trochu sa zamračí.
„Možno si počul, že v škole sa cez deň objavila kanima a... nevieš prečo? Na ne je to celkom nezvyčajné."
„Ach, o toto ide." Stisne pery. „Nič necítite? Teda... Stiles nie," ospravedlňujúco sa naňho pozrie a Stiles nad tým len mávne rukou. „Čudujem sa, že ani Scott nie. Nemeton je silnejší."
„Prečo?" zamračím sa.
„To ešte neviem, ale... je silnejší. Tým pádom privoláva viac nadprirodzených bytostí k nám, do Beacon Hills a... môžu byť aj silnejšie."
„Vieš ešte niečo?"
„Niečo sa blíži. Rovnováha... raz musíme byť dole a raz hore. Vždy sa to musí vyvážiť a teraz sa dlho nič nedialo." Videla som, ako Stiles pri mne prikývol.
„Takže zas tu príde nejaká pohroma?" opýtal sa.
„Neviem presne čo, no je jasné, že niečo zlé." pozrie sa do zeme.
„Jasné. Idem zavolať Scottovi..." ukáže na dvere a ja prikývnem. Keď vyjde Deaton potichu povie: „Je dosť možné, že to bude znova Nogitsune." Pozerá sa stále za Stilesom.
„Nogitsune? Bola tu?" neviem presne čo to je, no potrebujem vedieť niečo iné.
„Áno. A on bol jej hostiteľom. Mama ti hovorila o spojení?" nadvihne obočie a konečne sa pozrie na mňa. Len prikývnem. „Musíš zistiť, či to nie je Stiles. Ak by to tak náhodou bolo... Emma je väčšia pravdepodobnosť, že ho ochrániš lepšie ako Scott, aj keď je pravá Alfa." Stisne pery.
„Čože? Ja?" zamračím sa a ukážem na seba.
„Jeleň môže to puto vytvoriť aj s viacerými ľuďmi, aj keď sa hovorí len o jednom. No nebudú až také silné. Ak by to bol Stiels a ty by si ho vytvorila tou správnou cestou... mohli by sme predísť..." preruší ho Stilesov príchod.
„Volal som so Scottom. Škola bude aj tak končiť a povedal, že toto je celkom dosť informácií. Niekedy si to vraj vyjasníme spolu s ostanými." Prikývnem a rozlúčime sa s Deatnom.
„A Emma," zastaví ma. Pozriem sa naňho s tým, že vôbec neviem čo na mňa vytiahne teraz. „pamätaj, priateľstvo je silnejšie než láska."
----------
Ahoj,ďaľšia časť :D ja pevne verím, že si túto fanfiction aspoň trochu obľúbite... :) celkom dlho som sa tomu venovala, či obálke alebo samotným častiam (niektoré som prepisovala si tri krát :D ). Dúfam, že tu necháte nejaký vote alebo koment... moc by ma to potešilo :3
-Sara :)
VOUS LISEZ
Connection |Teen Wolf|
FanfictionBeacon Hills je obyčajné mestečko v americkom štáte California. A však nie každý ho vníma ako obyčajné mesto - jeho obyvatelia. Každý vie, že sa tu raz za čas objaví niečo nevysvetliteľné. A práve teraz sa tu niečo také deje. Večer do ulíc chodia bo...