|14|

373 33 4
                                    

„Fajn, len povedz čo máme robiť." Povie Scott. Pozriem sa naňho a po chvíli váhania prikývnem.
„Dobre, najskôr sa rozdelíme do dvoch skupín." Poobzerám sa a rýchlo uvažujem, ako by to bolo najlepšie. „Kira, Liam a Scott." Poviem. „Ja, Malia a Lydia." Pozriem sa na Lydiu s Maliou a oni prikývnu.
„Dobre, kde máme začať?" opýta sa Kira a rukou automaticky prejde na rukoväť Katany. Pousmejem sa nad tým gestom, pretože to robievam tiež.
„Kde by mohol byť? Vy už ste Nogitsune zažili, ja nie..." stisnem pery.
„Stiles nám vtedy zavolal sám." Povie Scott a zamračí sa. už chcem niečo povedať a v tom mi zazvoní mobil. Rýchlo sa naňho pozriem....
„Kto volá?" povie hneď Lydia.
„Stiles." Poviem a obzriem si ich. Bez váhania to zodvihnem. „Haló, Stiles?" poviem pevným hlasom.
„Ahoj náš malý jeleň. Počul som, že už je z teba boh....tak sa ukáž." Zasmeje sa nejaký hlas. „Japonské záhrady sú veľmi pozoruhodné..." povie so záhadným hlasom a zruší hovor. Zamračím sa a mobil si dám pomaly od ucha naspäť do vrecka.
„Japonská záhrada." Poviem hneď a v Scott hneď prikývne.
„Poďme." Povie s istotou v hlase. Zamieri k autu, kde sa všetci ako tak napcháme a ideme na mne neznáme miesto.

Prídeme pred nejaký dom.
„Kde to sme?" poviem potichu.
„Japonská záhrada... uvidíš." Povie Scott a všetci rýchlo vybehneme z auta. Prejdeme cez celý dom a potom až dozadu, kde sa už jasne črtá záhrada. Scott, ktorý ide prvý otvorí dvere a rozhliadne sa. trochu mnou šklbne a on sa na mňa hneď pozrie. Len prikývnem a pretlačím sa cez neho. Pomaly prekročím prah a rukou ukážem, nech tam ostanú stáť. Zhlboka sa nadýchnem. Cítim jeho prítomnosť, no akokeby tu bol ešte niekto iný, jemu podobný.
„Stiles?" zašepkám. Keď sa po chvíli nič neozve, poviem to hlasnejšie: „Stiles."
„Emma?" ozve sa hneď niekde z kúta. Prudko sa tam otočím a potichu k nemu prídem. Po ceste k nemu sa pozriem na Scotta a pokrútim hlavou.
„Stiles, si v poriadku?" opýtam sa starostlivo a kľaknem si.
„Áno, ale... musíte si dávať pozor. Je niekde tu." Poobzerá sa.
„Vieme o tom Stiles." Poviem upokojujúco.
„Som rád, že ťa vidím, Emm. Vždy som rád keď ťa vidím..." zatvárim sa prekvapene a potom sa pousmejem. No vnútri som pripravená zaútočiť, lebo mi je jasné, že toto nie je Stiles.
„Tak poď, musíme ťa odtiaľto dostať." Poviem a podám mu ruku.
„Len škoda, že ťa vidím naposledy." Uškrnie sa a vtedy mi chytí ruku a ja vyberiem Katanu. On mi niečo zapichne do predlaktia a ja jemu vrazím Katanu do brucha. Pozeráme si do očí a on túto chvíľu preruší svojim sarkastickým úškrnom.
„Dobre, Emma. Uvidíme čo ty na toto..." vyparí sa a zrazu sa za mnou zjaví niekoľko Onov. Všetci vytasia Katanu a ja neváhan ani chvíľku a začnem s nimi bojovať.

LYDIA
„Lydia, nájdi Stilesa. Musíme ísť pomôcť." Povie Scott hneď po tom ako Emma prebodne Nogitsune a nevenuje mi moc dlhú pozornosť. Len prikývnem a niekde sa vytratím. Normálne by som sa asi bála, ale teraz... cítim, že musím Stiles zachrániť. Teraz už viem, ako moju schopnosť Baanshee využiť v prospech. Prechádzam celým domom a snažím sa Stielsa niekde nájsť. Nájdem dvere, ktoré nevedú nikde inde ako do suterénu. Povzdychnem si a po chvíli váhania sa pustím dole schodmi. Dole je strašná tma a tak vyberiem telefón a zasvietim baterku.
„Stiles," šepnem a niečo za mnou sa pohne. Rýchlo tam namierim svetlo a uvidím Stilesa.
„Lydia?" povie hneď a rukou si zakrýva oči pred svetlom. Namierim ho niekde inde a hneď k nemu bežím.
„Stiles, si v poriadku?" poviem a kľaknem si k nemu. Zúfalo sa pozriem na reťaz, ktorá ho drží.
„Ste tu všetci?" opýta sa zrazu.
„Áno. Ostatný sú hore a..." započujem rachot a tak sa rýchlo otočím smerom ku dverám.
„Lydia, vypni to," pošepká Stiles a vytrhne mi mobil z ruky, pričom na ňom vypne baterku. Zacítim jeho zovretie na páse. Pritiahne si ma k sebe a nejakým spôsobom si sadne predo mňa. Kroky od dverí sa blížia k nám a zrazu zastanú.
„Máš návštevu Stiles?" povie osoba pobavene. Má ale až strašidelne povedomí hlas... až po chvíli si uvedomím, že to je Stielsov hlas, a že nás tu navštívila Nogitsune. Stiles ma pevnejšie zovrie.
„Nechaj ju na pokoji. Všetkých." Povie a hlas sa mu trochu trasie.
„To určite." Počuť ako sa uškrnul. Príde až k nám a Stielsovi odomkne reťaze tak rýchlo, že to nestihnem zaregistrovať. Jeho ruka ma schmatne za ruku, čo ma prinúti postaviť a potom presunie zovretie na moje hrdlo. Hneď chytím jeho ruku a lapám po dychu. Stilesovi urobí to isté a vlečie nás oboch hore až na záhradu. Tam sa práve vo veľkom bojuje.
„Stačí," zreve Nogitsune a ja sa stále snažím lapiť po dychu. Oni prestanú a zmiznú. Ostatný sa na nás pozrú a na ich tvárach sa hneď objaví zhrozenie. Oni sa znova objavia za nimi no len pokojne stoja vo veľkom kruhu.
„Tak? Kto vám nebude chýbať?" Nogitsune sa usmeje a obzrie si mňa a potom Stielsa. „Baanshee alebo úbohý Stiles?" nadvihne obočie. Všetci stoja v pozore a s nenávisťou naňho pozerajú.
„Prosím....zachráňte...Lydiu..." povie skoro nečujne Stiles. Scott sa naňho pozrie. Potom len cítim ako zovretie konečne povolí a ja padám na zem. S úľavou sa konečne nadýchnem a potom pocítim ten hrozný pocit, ktorý ma sprevádza mojim doterajším životom. No tento je o dosť silnejší a ja sa bojím najhoršieho. Vedľa mňa spadne Stiles pod ktorým sa začne tvoriť kaluž krvi a ja začnem hneď kričať.

----------
Ahojte,
Takže... no :D myslím, že by ste sa k tomuto mohli vyjadriť do komentárov, fajn ? :D
Mimochodom, kto tiež tak moc miluje Void Stilesa ? ♥ :3
-Sara :)

Connection |Teen Wolf|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang