Καινούριο κεφάλαιο!! Είναι λίγο μικρό αλλά έπεται και συνέχεια!!! Δεν υπάρχει πάντα γαλήνη στον παράδεισο!!! Ελπίζω να σας αρέσει!! Περιμένω τις απόψεις σας και τι περιμένετε να δείτε στην συνέχεια!!! ❤❤❤
***
Skyscraper-Demi Lovato
«Σκατά! Μόνο αυτό μας έλειπε!» Γρυλίζει ο Γιάννης περνώντας τα χέρια του πάνω από το πρόσωπό του.
«Το ξέρω...» Του λέω και ακουμπάω το μπράτσο του, για να δείξω την συμπαράσταση και κατανόηση μου. Για μια στιγμή αυτό δείχνει να τον ηρεμεί, αλλά μετά τσιτώνεται, κάνει πίσω και απομακρύνεται από το άγγιγμα μου.
Κοιτάζει τριγύρω και μου λέει έντονα: «Πρόσεχε τι κάνεις εδώ μέσα.» Αμέσως κρυώνει η καρδιά μου με τον τρόπο του και αυτό φαίνεται στην στάση μου. Το ξέρω ότι είμαστε στον χώρο του σχολείου, όμως απλά ήθελα να του δείξω πως είμαι εδώ, δίπλα του, σε ότι και αν γίνει, δεν πήγα να τον φιλήσω κιόλας. Το καταλαβαίνει και πάει να δικαιολογηθεί.
«Δεν ήθελα...»
«Απλά ήθελα να το ξέρεις, για να δούμε τι θα κάνουμε.» Λέω χωρίς συναίσθημα διακόπτοντας τον. «Πρέπει να φύγω τώρα. Έχω μάθημα.» Σηκώνω την τσάντα στον ώμο μου και φεύγω, πριν προλάβει να πει κάτι παραπάνω, γιατί ξέρω πως όταν μιλάω θυμωμένη λέω πράγματα που μετά μετανιώνω.
Αυτό το αίσθημα εκνευρισμού με κυνηγάει όλη μέρα στο σχολείο, ακόμα και τώρα που όλη η τάξη έκανε κοπάνα και είμαστε μαζί στην καφετέρια.
«Τι έχεις εσύ σήμερα;» Με ρωτάει η Αγάπη προσέχοντας την διάθεση μου.
«Πες μου ποιος σε πείραξε να πάω να τον σκίσω!» Λέει εμφατικά ο Μάκης χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι. Αυτή του η αντίδραση με κάνει να γελάσω.
«Πρόσεξε μην σκίσεις κανένα καλσόν!» Τον κοροϊδεύει ο Νίκος και όλοι γελάμε.
«Δεν έγινε τίποτα. Απλά νευρίασα που δεν πήρα καλό βαθμό στο άγνωστο.» Λέω την πρώτη δικαιολογία που μου έρχεται στο μυαλό.
«Χέστα αυτά μωρέ! Σκέψου πως αύριο τέτοια ώρα θα φτάνουμε Θεσσαλονίκη!» Μου λέει η Αυγή με τον γνωστό της τρόπο.
«Έχεις δίκιο.» Λέω και βάζω ένα χαμόγελο στα χείλη μου.
«Έτσι σε θέλω.» Μου λέει η Αγάπη και με παίρνει αγκαλιά με το ένα χέρι γύρω από τους ώμους. «Και επίσης θέλω να πω σε όλους σας να έρθετε από νωρίς να κάτσουμε στο μαγαζί μου, να περιμένουμε μέχρι να φύγουμε.» Προσθέτει.
«Εγώ είμαι μέσα!» Λέει πρώτος από όλους ο Νίκος.
«Ναι ρε! Εννοείται! Θα είναι τέλεια.» Λέει ο Μάκης.
«Μην περιμένεις ότι θα τον δεις.» Λέει η Ευελίνα για τον Μάκη.
«Τι λες μωρέ; Γιατί; Ρωτάει θιγμένος ο Μάκης.
«Γιατί όλοι ξέρουν την συνέπεια σου.» Απαντάει η Ευελίνα.
«Ιδικά όταν λες μεγάλα λόγια!» Προσθέτει η Αυγή.
Ξεκινά μεταξύ τους μια μικρή διαμάχη, που είναι πολύ ενδιαφέρον και διασκεδαστικό να παρακολουθεί κανείς. Τότε μπαίνει στην καφετέρια ο Γιάννης και το χαμόγελο μου παγώνει. Δεν έπρεπε να είχαμε έρθει στην καφετέρια ακριβώς δίπλα από το σχολείο. Τον κοιτάω και με κοιτάει. Ξέρω πως δεν μπορώ να του μείνω θυμωμένη για πολύ, όμως θέλω τουλάχιστον να ζητήσει συγνώμη για τον τρόπω που μου μίλησε.
«Γεια σας δάσκαλε!» Φωνάζει στον Γιάννη από μακριά ο Μάκης.
«Γεια σας παιδιά.» Λέει παίρνοντας τον ρόλο του καθηγητή. «Τι παίζει; Κοπανούλα; Κοπανούλα;»
«Εντάξει τώρα δάσκαλε... Αύριο πάμε εκδρομή και...» Λέει απολογητικά ο Νίκος.
«Και είπατε να την ξεκινήσετε από σήμερα.» τον συμπληρώνει ο Γιάννης.
Όλοι γελάνε. Όταν βλέπω τον Γιάννη έτσι σε ανάλαφρη διάθεση, να κάνει αστεία, με κάνει να χαίρομαι, γιατί είναι και αυτός χαρούμενος.
«Δάσκαλε καθίστε μαζί μας.» Λέει η Αυγή και την κοιτάζω με μισό μάτι. Εκείνη μου χαμογελάει πονηρά.
«Δεν μπορώ. Έχω να φτιάξω βαλίτσα για αύριο.» Μας λέει. Πάντα μιλάει σε όλους μας, δεν μου απευθύνεται προσωπικά ποτέ και δεν με κοιτάει καθόλου.
Μόλις παίρνει τον καφέ του και ετοιμάζεται να φύγει του λέει ο Μάκης: «Ετοιμαστείτε δάσκαλε. Θα είναι πολύ μεγάλη αυτή η εκδρομή!»
Σίγουρα θα είναι λέω από μέσα μου και σαν να ακούει την σκέψη μου ο Γιάννης γυρνάει και με κοιτάει για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου. Έπειτα επιστρέφει το βλέμμα του στους υπόλοιπους και λέει χιουμοριστικά: «Κανονίστε να κάνετε καμία μαλακία και θα σας παρατήσω εκεί!»
Δεν μου λέει κουβέντα στην καφετέρια. Όλη μέρα περιμένω τηλέφωνο του ή έστω ένα μήνυμα, μα τίποτα. Δεν ξέρω τι να σκεφτώ και αυτό με εκνευρίζει περισσότερο.***
Αν σας αρέσει η ιστορία μου please
Vote
Comment
Share
Add
Love you all!!! ❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Μαθαίνοντας... τον έρωτα
Novela JuvenilΕίναι τόσο λάθος, μα νιώθει τόσο σωστό! Η Αφροδίτη είναι σχεδόν 18 χρονών, κοινωνική, θαρραλέα, θρασύτατη και με ροπή στην συγγραφή. Είναι η κοπέλα της διπλανής πόρτας, έχει φίλους που θα έκανε τα πάντα για αυτούς και μόλις ξεκίνησε την τελευταία τη...