Το κεφαλαιο αυτο εκφραζει την αποψη μου πως το να εισαι διαφορετικος ειναι αυτο που σε κανει μοναδικο και πολυτιμο!!
***Cool kids-Echosmith
«... και μετά Μπαμ! Θα είναι δική μου!» τελειώνει το σχέδιο που έχει στήσει στο μυαλό του ο Μάκης, για να ρίξει μια κοπέλα που έχει δει μονάχα μια φορά. Όλοι αρχίζουμε να γελάμε.
«Ναι και μετά ξύπνησες!» Λέει η Αγάπη.
«Έλα μωρέ, ασ' τον να ονειρευτεί λίγο ακόμα. Αφού δεν πρόκειται να το ζήσει ποτέ.» Λέει η Νεφέλη χαϊδεύοντας τα μαλλιά του, σαν πληγωμένου κουταβιού.
«Βλαμμένα!» απαντά εκείνος διώχνοντας το χέρι της Νεφέλης.
«Εντάξει. Κόψτε λίγο τις μαλακίες να μιλήσουμε σοβαρά.» Λέει η Αγάπη τραβώντας όλα τα βλέμματα πάνω της.
«Έλα ρε πρόεδρε! Τι έγινε;» απορεί ο Νίκος
«Καλά το έπιασες, σαν πρόεδρος της τάξης μιλάω. Γιατί αν δεν το έχετε καταλάβει, σε ένα μήνα πάμε εκδρομή. Και τι χρειαζόμαστε για να πάμε εκδρομή;» Λέει η αρχηγός Αγάπη.
«Λεωφορεία;» Λέει ερωτηματικά ο Μάκης, προκαλώντας στην Αγάπη μια γκριμάτσα και σε όλους εμάς ους υπόλοιπους πολύ γέλιο.
«Σκάσε!» του λέει γελώντας η Ευελίνα.
«Βλαμμένο!» προσθέτει η Αυγή.
«Να προτείνω, λεφτά;» Λέει η Νεφέλη επαναφέροντας μας λίγο στο θέμα.
«Ακριβός! Μόνο εσύ με καταλαβαίνεις ρε κούκλα.» Λέει η Αγάπη και κολλάνε πέντε.
«Πόσα μας λείπουν;» ρωτάω.
«Εφτακόσια.» λέει η Αγάπη «Οπότε τι κάνουμε;»
«Χοροεσπερίδα σε κλαμπ θα έλεγα. Μπορεί έτσι να τα βγάλουμε όλα με την μια» Προτείνω στους άλλους.
«Όντως. Αλλά και να μην τα βγάλουμε με την μία ξανακάνουμε.» Λέει η Άννα από τα δεξιά μου.
«Οκ, αλλά πότε;» ρωτάει ο Μάκης ενώ στρίβει ένα τσιγάρο.
«Τι πότε ρε Μάκη; Το άλλο Σάββατο. Αφού πάντα Σάββατο τις κάνουμε. Και δώσε μου τον αναπτήρα μου τώρα. Μου έχεις βουτήξει ήδη τέσσερεις. » Του λέει η Νεφέλη παίρνοντας του τον αναπτήρα από την τσέπη και ανάβοντας το τσιγάρο της.
«Καλά ρε Νεφέλη, τόσο που καπνίζεις θα έπρεπε να σε φωνάζουμε Νέφος!» Λέω προκαλώντας σε όλη την παρέα γέλια, γκριμάτσες και επιφωνήματα.
«Το 'καψες ρε μωρό, το 'καψες.» Μου λέει η αυγή σπρώχνοντας με και γελώντας.
Αν μας κοιτούσε κάποιος αυτή τη στιγμή θα αναρωτιόταν πώς είμαστε φίλοι. Είμαστε τόσο διαφορετικοί ο ένας από τον άλλο εμφανισιακά. Ο Μάκης ψιλός, αδύνατος, με τρύπες στα αφτιά και στα χείλη. Η Άννα κοντούλα, ξανθιά, γαλανομάτα, σαν πορσελάνινη κούκλα. Ο Νίκος πολύ ψιλός, μελαχρινός, με όλο το στις του μηχανόβιου. Η Αγάπη κοκκινομάλλα, με καμπύλες και υπέροχα γαλάζια μάτια. Η Αυγή ροκ ως το κόκκαλο, με μαύρα μακριά μαλλιά, βραχιόλια με καρφιά και την πιο μεγάλη μαύρη γκαρνταρόμπα . Η Ευελίνα το fashion icon της παρέας πάντα ξεχωρίσει με το γούστο της και τους mix and mach συνδυασμούς ρούχων της. Η Νεφέλη με τα κόκκινα, κατσαρά, ξυρισμένα από την μια μεριά μαλλιά της και με τις τρελές της μπλούζες. Τέλος εγώ με τον εθισμό στα στενά τζιν, τα μαλλιά μέχρι την μέση και την δυνατότητα να γίνομαι χαμαιλέοντας και να υιοθετώ το στιλ καθενός από την παρέα αναλόγως την διάθεσή μου. Και όμως παρ' όλες τις εξωτερικές διαφορές, είμαστε όλοι ίδιοι στην καρδιά, γι' αυτό και είμαστε αχώριστοι.
STAI LEGGENDO
Μαθαίνοντας... τον έρωτα
Teen FictionΕίναι τόσο λάθος, μα νιώθει τόσο σωστό! Η Αφροδίτη είναι σχεδόν 18 χρονών, κοινωνική, θαρραλέα, θρασύτατη και με ροπή στην συγγραφή. Είναι η κοπέλα της διπλανής πόρτας, έχει φίλους που θα έκανε τα πάντα για αυτούς και μόλις ξεκίνησε την τελευταία τη...